Beste tweakers, ik ben op zoek naar een laptop voor videobewerking. Nu ben ik zelf niet heel erg thuis in het hele laptopsegment van hardware. Mijn budget ligt rond de 800 tot 1000 euro. Hebben jullie tips voor mij? Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben van plan voornamelijk video's te gaan bewerken met Premiere Pro, hoogstwaarschijnlijk zal ik komende periode niet meer dan 1080p video binnenkrijgen. Verder zou het fijn zijn als ik hier en daar een game kan spelen, maar dit is bij lange na geen hoofdzaak!
Wat is je budget?
Ik wil niet meer dan 800 tot 1000 euro kwijt.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil de laptop uiteindelijk ook voor school gaan gebruiken, maar hij zal praktisch altijd aan de lader kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, ik wil graag zowel in kwaliteit en specs waar voor mijn geld krijgen.
Nu had ik zelf de HP Pavilion 15-cx0030nd al gevonden. Zit ik in de goede richting? Hartelijk dank voor alle hulp!
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben van plan voornamelijk video's te gaan bewerken met Premiere Pro, hoogstwaarschijnlijk zal ik komende periode niet meer dan 1080p video binnenkrijgen. Verder zou het fijn zijn als ik hier en daar een game kan spelen, maar dit is bij lange na geen hoofdzaak!
Wat is je budget?
Ik wil niet meer dan 800 tot 1000 euro kwijt.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik wil de laptop uiteindelijk ook voor school gaan gebruiken, maar hij zal praktisch altijd aan de lader kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, ik wil graag zowel in kwaliteit en specs waar voor mijn geld krijgen.
Nu had ik zelf de HP Pavilion 15-cx0030nd al gevonden. Zit ik in de goede richting? Hartelijk dank voor alle hulp!