Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cablemod witte extensions

Pagina: 1
Acties:

• Flipking94
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 22:58
Beste tweakers

Het is weer de tijd van het jaar dat ik mijn pc eens grondig schoonmaak. Nu na het schoonmaken, vond ik dat witte, gesleevde extensions wel zouden passen in mijn windowed build.

Nu mijn simpele vraag; zijn de extensions met iedere voeding compatibel? Waarop moet ik letten of hebben jullie enige tips? Mijn excuses mods als dit in het verkeerde forum is beland, ik post het maar hier omdat dit het meest juiste leek.

De extensions die ik op het oog heb:
https://cablemod.com/prod...-kit-66-pin-series-white/

Mijn systemspecs;
Nzxt manta window black
I7 4790
Asus z97i gaming
Evga gtx 980 sc acx 2.0
Seasonic m12ii evo 520w
1tb hdd
500gb ssd
W10 64bit
Iiyama 1080p scherm 23"

Dank bij voorbaat!

Groetjes

Dieter

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18:18
Het zijn extensions, wat de naam al zegt. Dus gewoon compatible met de generieke connectoren

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• Flipking94
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 22:58
In het verleden heb ik wel eens horrorverhalen voorbij zien komen over extensions die de voedingkabels frituurden, vandaar wilde ik even (als leek) zekerheid. Bedankt! :)

• Miyazono
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 21-05 16:47
Gebruik zelf ook witte extensions van CableMod en ze werken inderdaad gewoon met elke voeding. Je sluit ze gewoon aan op je huidige kabels.
Enige probleem wat je zal hebben is dat je wat meer kabels weg moet werken :P

Twitch | Steam | Origin: TsundereWaffle | Uplay: TsundereWaffle | Battle.net: Waffle#22235

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True