Beetje BIJZONDER VAGE topic denk je niet?
Afstellingen voor wat? Gewoon.. default... werkt ie perfect hoor. Op 1200 Mhz dan wel.
Afstellingen voor wat? Gewoon.. default... werkt ie perfect hoor. Op 1200 Mhz dan wel.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Het idee is ook min of meer dat je er een koeler op zet. Niet zo maar een koeler, maar eentje die voldoende warmte afneemt. In jou geval zou een of andere Orb volstaan, alleen die krengen maken een pokkeherrie.Nou, met default loopt ie steeds vast van de warmte...
/me heeft geen geluidshinder van zijn default-coolermaster-ding op z'n TB700
Verwijderd
vcore 1,7
fsb ligt aan mobo
Ik heb hier zelf een 1gig@1,2 fsb 133 mp 9.
Dus die 1200 kan met goede koeling best wel op 1400 komen(silverado). mijn vcore is nu 1,725volt
test maar ff uit.
Als ie niet meer wil booten dan moet je ff de cmos clearen.
fsb ligt aan mobo
Ik heb hier zelf een 1gig@1,2 fsb 133 mp 9.
Dus die 1200 kan met goede koeling best wel op 1400 komen(silverado). mijn vcore is nu 1,725volt
test maar ff uit.
Als ie niet meer wil booten dan moet je ff de cmos clearen.
ik krijg vrijdag of maandag een asus a7v133 met een tbird 1,2 met een coolermaster voor 1,5 gig
iemand ervaring of die 1,5 van de coolermaster goed zijn?
Verwijderd
Wat!!!
Spire.
Sloop dat tering ding er maar gauw af en koop je een echte koeler.
Zalman copper/gold of een silverado.
Lekker goed en heel stil.
Bij mij werd mijn tbird 1 gig@1gig met een spire koeler 60 graden idle. stressed richting de 70.
Nu met een silverado 1gig@1,2 37idle en 43 stressed.
Pas op voor de core met die stront orb's
Spire.
Sloop dat tering ding er maar gauw af en koop je een echte koeler.
Zalman copper/gold of een silverado.
Lekker goed en heel stil.
Bij mij werd mijn tbird 1 gig@1gig met een spire koeler 60 graden idle. stressed richting de 70.
Nu met een silverado 1gig@1,2 37idle en 43 stressed.
Pas op voor de core met die stront orb's
Verwijderd
Beste instelling? Met een Spire inderdaad onderklokken naar 1GHz.
Met een KOELER standaard VCore en 10x140..
Met een KOELER standaard VCore en 10x140..
Verwijderd
Je moet niet vergeten dat die tbird veel warmte produceert.Op donderdag 19 juli 2001 17:20 schreef frenkpie het volgende:
ik krijg vrijdag of maandag een asus a7v133 met een tbird 1,2 met een coolermaster voor 1,5 gig
Dus een goede koeler is geen overbodige luxe.
Een standaard koelertje is vaak van slechte kwaliteit en dat gaat ten koste van de stabiliteit. Ik raad zelf een silverado aan of een zalman copper/gold als je een bigtower hebt.
Ik heb ze zelf gehad en het werkt zeer goed
ik heb nu op mijn huidige proc (met een msi kt7 pro2a) een coolermaster eropzittenOp donderdag 19 juli 2001 17:25 schreef ureal het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat die tbird veel warmte produceert.
Dus een goede koeler is geen overbodige luxe.
Een standaard koelertje is vaak van slechte kwaliteit en dat gaat ten koste van de stabiliteit. Ik raad zelf een silverado aan of een zalman copper/gold als je een bigtower hebt.
Ik heb ze zelf gehad en het werkt zeer goed
en die koelt em goed (kast open 39 graden stressed op 800 mhz)
maar nu vraag ik me af of die 1,5 ook voldoende is? ik had expres niet de 1,2 gepakt omdat ik misschien wou overclocken....
Pagina: 1