1e PC build

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Vraag

Anoniem: 1118257

Topicstarter
dus ik heb afgelopen weken parts lopen zoeken voor mijn nieuwe Game PC die ik zelf wil bouwen. Ik heb een aardig lijstje binnen mijn budget alleen las ik ergens dat je erop moest letten dat alles wel paste (met bouwen). Dus begon ik te twijfelen en hier zit ik dan. Kunnen jullie misschien kijken of ik een fout in dit lijstje hieronder heb gemaakt? Of dat jullie misschien een andere suggestie hebben voor een bepaald onderdeel? Dan hoor ik het graag
Alvast bedankt!

Lijstje: https://www.amazon.com/gp...i_n_B01K8A2A0E_B06ZZCB53J

Ik ga mijn gaming pc gebruiken voor de volgende games:
- CS:GO
-Ark: survival evolved
- Fortnite
- Rainbow six Siege

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Aangezien Amazon geen lijstjes deelt, kom ik op een witte inlog-pagina terecht dus iets nuttigs kan ik er niet echt over zeggen helaas. Allicht, voor jou en voor ons duidelijk; in Handleiding Pricewatch staat in ieder geval hoe je een net lijstje maakt wat voor iedereen leesbaar is.

Vergeet je ook niet even expliciet te vermelden welke monitor, resolutie en framerate je hebt (of wil hebben) om op te gamen; dit is direct van invloed op de GPU die je gaat uitzoeken. Om de goede GPU op bepaalde resoluties te zoeken; zoek even wat benchmarks op van de genoemde games en dan kom je (waarschijnlijk) al snel uit op een 1050 (of beter) voor 1080p60 ongeveer.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:10

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat is er onduidelijkheid aan br00ky in "1e PC build". Die linkjes stonden er niet niets...

Dit topic is gesloten.