Vraag

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:10
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Telefoon

Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Oneplus 6 of Samsung s9+

Wat is je budget?
850 euro
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Max 850 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om als een telefoon gebruiken ik zit nu met een iphone 6s en heb een nieuwe nodig ik twijfel aan deze telefoons ik hou van een goed scherm, speaker moet voldoende zijn ik hoef geen bioscoop geluid, voor de rest een redelijke accuduur is ook niet mis. Welke raden jullie aan de oneplus 6 of Samsung s9+,

Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tja, als je reviews: Xiaomi Pocophone F1 - High-end smartphone voor weinig geld leest, kan je dus ook voor een paar honderd Euro een goed, snel en aanzienlijk aantrekkelijke smartphone scoren. En de verschillen met de OP6 zijn ook genoemd dus dat is meteen duidelijk.

Hoe een OP6 en S9+ elkaar ontlopen, is waarschijnlijk wel terug te vinden in enkele reviews. Ik vermoed dat je "goed scherm" even moet definieren/inlezen voor jezelf want dan zit je snel aan een AMOLED/OLED scherm vast en dat soort smartphones zijn aanzienlijk duurder dan de "gewone" LCD-schermen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:00
S9+, vanwege de betere camera.

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:10
Gebruik zelf nooit de Camera, zou je dan nog steeds de s9+ aanraden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

A. Ben schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:18:
[...]

Ik niet; puur en alleen omdat Samsung (zie ook andere topics) relatief meer eigen meuk / apps / GUI meelevert dan OP. En daarbij zit natuurlijk een bijbehorend update-beleid qua snelheid van updates en levensduur van updates.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:00
A. Ben schreef op donderdag 20 september 2018 @ 18:18:
[...]
De camera miste ik in je openingspost, een andere reden zou het grotere formaat kunnen zijn van het scherm of de hogere resolutie, of de hogere stabiliteit van Samsung software tegenover een trager upgrade beleid.
Valt dat allemaal weg zou ik volgende maand de 6T nemen, en niet nu alsnog de 6. OnePlus us snel met upgrades, updates en daarmee iets meer kans op foutjes, maar wel leuk als je daar van houd en tijd voor hebt, verder zijn het gewoon hele mooie toestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoWeststrate
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09-2023
Koop de oneplus 6, is sneller dan de s9+. Als je veel foto's zou maken zou ik voor de S9+ gaan maar aangezien dat niet het geval is zou ik persoonlijk voor de oneplus 6 gaan. Met SD845 & 8gb ram is hij zeker futureproof.

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07 18:04
Ik zou ook voor de Oneplus gaan, kwaliteit en snelheid en snelle update's.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:06
Ik zou wachten wat de 6T brengt. Wordt één dezer dagen aangekondigd.
Pagina: 1