Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

ik weet niet of ales in mijn pc past

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

Vraag

• tedkeijzer
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 26-07-2020
met deze pc wil ik gaan gamen maar ook soms videobewerken

het bedrag van de onderdelen is 1017 euro

ik begin met niks

ik heb alles al wat ik nodig heb uitgezocht

nee ik heb geen voorkeuren

ja ik moet er goed p kunnen gamen]

nee ik ga niet overclocken
ik zou graag de vraag willen stellen hoe ik erachter kom of alles in de behuizing past ik zal later een lijst met onderdelen en behuizing toevoegen

Alle reacties

• mithe
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:37
Kijk naar de form factor van: moederbord en kast. Dan zal je er wel uit komen :)

Je kan verder ook de pc builder van alternate gebruiken, dan kan je alleen componenten selecteren die passen.

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18:18
Huh? Snap niet helemaal waarom je dit topic aanmaakt maar goed.

Zelf een klein beetje research doen is ook wel leuk, we zijn geen afhaalchinees.

Je kunt bijvoorbeeld kijken naar moederbord formaat (bijvoorbeeld atx) en kastformaat (towers hebben support voor atx en groter). Ook is de maximale lengte voor de gpu in je kast die gesupport wordt belangrijk.

iPhone 12 Pro 128GB Goud // R5 3600 - X63 - MSI RTX2070S - 16GB-3200 - 2TB SSD - H510 Elite

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:44

br00ky

Moderator Harde Waren
@tedkeijzer, welkom op Tweakers. Zoals hierboven al gezegd zijn we geen helpdesk waar je zonder enige eigen inzet iets kan "afhalen". Vergelijk jouw topicstart eens met die van anderen. Je zult zien dat daar véél meer in staat. Je zult echt eerst zelf op zoek moeten.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True