Wijziging User Review - [Wouter1995] [Maximuslee]

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wouter1995
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:59
Hoi!

Heb zonet een negatieve review gekregen van medetweaker "Maximuslee". Aangezien er geen sprake is van transacties of bindende afspraken had ik graag de negatieve review verwijderd van mijn profiel. Alsook de negatieve review die ik geplaatst heb op het profiel van Maximuslee.

Ik heb in DM geprobeerd tot een overeenkomst te komen waar we beiden onze reviews aanpassen, maar ik krijg sindsdien geen reactie meer.

Korte samenvatting van de situatie:
Via DM heb ik Maximuslee eerder deze week laten weten dat hij vandaag het geheugen dat ik wil verkopen mag komen ophalen zonder een specifieke locatie te vermelden aangezien ik nog niet zeker was waar ik vandaag zou zijn door omstandigheden. Vandaag heb ik laten weten aan Maximuslee dat ik niet op de plaats ben die geadverteerd staat op de advertentie en dat vond hij niet kunnen. Dit maakt mij volgens Maximuslee een onbetrouwbare tweaker die geen contact gegevens wil delen.

Gr. Wouter

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter1995 op 20-09-2018 11:33 ]

Alle reacties

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je hebt vandaag ook nog contact gehad zo te zien. Gelieve de procedure verder te volgen om er samen uit te komen.

Op dinsdag 18 september heb je aangegeven dat afhalen donderdag de 20e kan. Daarop is direct je adres gevraagd waarop je niet hebt gereageerd. Nu op de dag zelf blijkt afhalen ineens niet te kunnen op de locatie uit je advertentie? Ik vind in ieder geval dat jij geen reden hebt tot een slechte (wraak) review op dit moment.

Wat betreft je in de DM aangeeft over "geen transactie"; je krijgt een aanbod en reageert met "ok" en een datum om het item af te halen.

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 20-09-2018 11:53 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Wouter1995
Klopt, ik heb toen niet gereageerd omdat ik niet zeker was waar ik vandaag zou zijn, dus daarom heb ik op dat moment geen plannen gemaakt. Vandaag ben ik in Oostende en dus heb ik vandaag geantwoord dat hij het in Oostende eventueel mag komen ophalen indien hij dat zou wensen.

Ik ben dus inderdaad akkoord gegaan dat hij vandaag mag komen ophalen (wat ook perfect mogelijk is), maar zonder op voorhand een tijdstip of locatie af te spreken vind ik niet dat het hier gaat om een "transactie". Het zou natuurlijk een ander verhaal zijn indien ik voordien wel een locatie en tijdstip zou aangegeven hebben en dat ik dan de dag zelf een andere locatie zou aangeven, dat zou ik ook niet aanvaardbaar vinden, maar dat is hier niet het geval.

Ik heb de negatieve "wraak" review geplaatst om reactie te krijgen van Maximuslee om zo de discussie op gang te krijgen en zo de procedure verder te volgen, maar ik geef toe dat dat misschien niet de beste manier was. Heb dan ook geen reactie meer gekregen sindsdien...

[ Voor 62% gewijzigd door Wouter1995 op 20-09-2018 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1995
Na 3 dagen nog steeds geen reactie van Maximuslee...