Toon posts:

niet de juiste resolutie win10

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

Vraag

• jorisnor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-04-2019
Mijn vraag
Hoe kan ik de juiste resolutie voor mijn monitor kiezen in windows 10?
de aspect ratio is niet helemaal lekker waardoor mijn scherm horizontaal zo n 25% te groot is. Windows10 blijft 1280 x 1024 als enige optie geven.

Dit is natuurlijk sowieso geen wenselijke resolutie.... ik snap even niet waarom er zo weinig opties te selecteren zijn.

Alvast bedankt,
Joris

[Voor 19% gewijzigd door jorisnor op 20-09-2018 10:27]

Alle reacties

• jorisnor
mag gesloten. Geen idee waarom, maar plots kon ik alle resoluties weer selecteren.

sorry voor de forum vervuiling.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:35

nelizmastr

Goed wies kapot

Klinkt alsof je video driver niet geïnstalleerd was. Zal Windows update voor je gefixt hebben ;)

I reject your reality and substitute my own

• jorisnor
Ja thanks, dat vermoed ik ook. Ik was bezig de drivers opnieuw te downloaden (terwijl het net een frisse install is) en opeens kon ik boven de 1280 uit......

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:05
Als je een aparte videokaart hebt, kijk dan op de site van de leverancier (Vaak Nvidia of AMD) of er nieuwere drivers zijn.
Installeer die dan, zodat je zeker bent van de meest recente versie.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

jorisnor schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:09:
mag gesloten. Geen idee waarom, maar plots kon ik alle resoluties weer selecteren.

sorry voor de forum vervuiling.
Dit topic gaat idd op slot - maar niet omdat het 'opgelost' is. Topics met vragen die beantwoord zijn blijven op GoT gewoon open, zodat anderen die later zoeken naar dezelfde zaken de antwoorden kunnen vinden.

We zetten alleen topics op slot die niet voldoen aan beleid. Helaas is dat hier van toepassing. Behalve dat je Windows 10 draait geef je namelijk totaal geen informatie over je situatie, dus niet welke monitor je hebt, wat z'n native resolution is, welk videokaart je hebt en welke drivers daarvoor geinstalleerd zijn.

We hebben helaas geen glazen bol en zo kan niemand je helpen - en heeft niemand anders wat aan de dingen die in dit topic staan. Daarom gaat hij dicht.

Tips voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee