Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Surface book 2 Geluid issues

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• copablanca
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14:50
Goedemorgen,

Ik heb een probleem met mijn notebook waar ik niet uit kom.
Als ik mijn 3.5mm Jackplug gebruik en ik start een item (programma/browser) op waarbij geluid voorkomt, piept deze plug (fysiek, dus niet in de oordopjes).

het updaten van de realtek drivers (naar de versie van september) veranderd er ook niets aan de situatie. Wel is het zo dat als ik tijdens het luisteren de sound settings open en open laat, valt deze piep weg.

Wanneer komt de piep:
wanneer de 3.5 Jack is aangesloten en er muziek wordt afgespeeld.

Wat al geprobeerd:
Firmware update van de notebook
Nieuwste realtek drivers
Nieuwste intel audio drivers

Heeft een van jullie dit probleem ooit eerder ondervonden, of hebben jullie een idee waar ik het moet zoeken? ik vind het namelijk raar dat alleen door het openen van de sound settings de piep wegvalt. :F

Ik hoor het graag!

Alle reacties

• Veng7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13-06 12:38
Zeer vreemd als dat plugje fysiek piept. Tenzij er inwendig iets los zit natuurlijk. Heb je al een andere set oordopjes geprobeerd?

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True