Toon posts:

USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een webcam met usb.
Draai op windows 2000 pro.
Windos zal, als ik de plug van de camera in de usbpoort steek, opgeven dat er nieuwe hardware aangetroffen is!
Maar dat doet ie dus niet :(
Kan het zijn dat m'n usb poorten niet gedetecteerd worden?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja dat kan. Check anders even in je kast of ze wel goed aangesloten zijn.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan .
Ik denk dat het softwarematig is!
What to do? |:(

Verwijderd

* sommige webcams pakken in win2000 pro alleen als de beheerder hem installeert.

* probeer op een ander systeem uit.

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:20
Heb je misschien een logitech quickam? Die doet het namelijk niet onder win2000.

Verwijderd

wat staat er in je device manager aangegeven bij je usb device, anders eventjes je mainbord drivers opnieuw installeren, misschien dat hij het dan een stuk beter kan vinden...
vlgnde keer wat meer specs, wat voor cam, welk mainbord, win2k versie enzovoorts

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Check anders ff in je BIOS of daar de USB gedisabled staat. Probeer eens iets anders in die USB-poort te rammûh (dat klinkt lekker fout >:) ), als dat wel werkt ligt het aan je webcam.
Succes !!

Verwijderd

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik eerst een driver moest installeren en dan pas het USB apparaat aan moest sluiten.
Pagina: 1