Ik ben dit topic begonnen omdat ik benieuwd ben naar mensen hun ervaringen met het Firstlook Festival. Ik zit te overwegen om daar naartoe te gaan dit jaar maar ik wil toch eerst van anderen horen hoe het is en hoe de lange rijen die ik in de aftermovie gezien heb worden behandeld.
Vraag
Alle reacties
De lengte van de rijen valt bij de meeste games echt hartstikke mee. Ik moest bij de PSVR ongeveer 1 uur wachten. De PSVR had ook meteen de langste wachttijd. Bij sommige games kwam je zelfs meteen aan de beurt.
Ik was samen met een vriend van mij gegaan. Maar helaas spelen we niet dezelfde games. Als dit van toepassing is, moet je van te voren even bedenken hoe je dit oplost. Wij hadden dit niet goed gedaan, dus waren we erg snel weer weggegaan.
Al met al was het wel een leuke dag, als je met de instelling komt dat het een gezellige dag moet worden, dan zal je niet snel teleurgesteld worden. Mij ging het vooral om het 'iets samen doen'. Ik had ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dit leek me leuker.
Ik was samen met een vriend van mij gegaan. Maar helaas spelen we niet dezelfde games. Als dit van toepassing is, moet je van te voren even bedenken hoe je dit oplost. Wij hadden dit niet goed gedaan, dus waren we erg snel weer weggegaan.
Al met al was het wel een leuke dag, als je met de instelling komt dat het een gezellige dag moet worden, dan zal je niet snel teleurgesteld worden. Mij ging het vooral om het 'iets samen doen'. Ik had ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dit leek me leuker.