Toon posts:

Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen voor 3D games.
Welke is de beste in de prijsklasse van ongeveer FL300,- (liever iets minder!)?

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 15:47

alwinus

Tweaked

hhhuuuhhh 300,- ? Kun je beter even doorsparen voor een Creative Geforce DDR Pro voor 570,-. Nu een nieuwe videokaart kopen en het is geen GeForce lijkt mij een beetje zonde

Verwijderd

Yups en dan heb je 570 en dan is er weer een betere en duurdere. Neej, ons hessel wil nu een videokaart dus moeten we maar eens kijken.

Persoonlijk zou ik gaan voor de matrox g400 (363) maar die is niet echt snel en dat is wel handig in games.

Een kaart met tnt2 zal ook wel ongeveer om de 300 gulden heenzitten net als de voodoo 3 kaarten.

Hoe het precies met de snelheden van al die kaarten zit weet ik niet maar er is vast wel een review te vinden.

Verwijderd

VOODOO3 kopen van mij :)

Verwijderd

jaja allemaal mooi, maar moet je ook niet kijken naar je voeding en je moederbord??

Verwijderd

ik geloof dat ik het al ergens had neergezet, maar hier wederom een selectie :

3dfx Voodoo3 2000 16MB 229
Aronnax TNT2 M64 32MB 249
Aronnax TNT2 32MB 299
Asus V3800 Riva TNT2 16MB 269
Guillemot MaxiGamer Cougar 32MB 279

Met de prijsjes erachter.. maar idd, doorsparen voor een gf is zeker geen verkeerde optie ;)

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 13:24
Toevallig Hessel :)

Mijn oude vid kaart was maandagochtend geklapt .. die is dus echt dood enzo, maar ik heel rotterdam afgestruind opzoek naar een kaart rond de 300,- piek ... denkend dat je daar wel een tnt2(misschien zelfs een ultra voor had) .. Nou, dat valt vies tegen geloof me .. je zit met 300,- precies tussen twee prijsklasses in lijkt het wel .. maar wat een leuk kaartje is voor iets duurder(die mij errrrrg goed bevalt), is de guillemot 3d prophet (geforce, 32 sdram, 409,- bij graficall in leiden)!
Misschien een leuke kaart? Ik kwam ook nog een een viper 770 tegen voor 299 bij silverview in rotterdam.

suc6 !

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ook uit een andere topic: www.intercom-mailorder.com powercolor sniper TNT2 pro 32MB f239
Pagina: 1