Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

watchword safari syncen niet

Pagina: 1
Acties:

• dutchrsl
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 09-10-2018
Hallo,

Ik heb een macbook air met macOS high sierra en een iPhone met IOS 12. Ik gebruik safari nu om paswoorden te maken. Volgens Apple zouden de wachtwoorden die ik in Safari op mijn macbook maak, moeten synchroniseren met safari op mijn iPhone. Maar dat gebeurt niet. Ik wil safari gebruiken voor wachtwoorden omdat dat veilige wachtwoorden maakt. Maar als ze niet synchroniseren tussen mijn macbook air en iPhone, heb ik er niks aan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Jan

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23:26

Famous

R 400+

Sleutelhanger aan staan?
Gebruik je hetzelfde apple ID op beide apparaten?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 265pk, 440nm

• SacredRose
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 20-06 21:40
dutchrsl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 00:05:
Hallo,

Ik heb een macbook air met macOS high sierra en een iPhone met IOS 12. Ik gebruik safari nu om paswoorden te maken. Volgens Apple zouden de wachtwoorden die ik in Safari op mijn macbook maak, moeten synchroniseren met safari op mijn iPhone. Maar dat gebeurt niet. Ik wil safari gebruiken voor wachtwoorden omdat dat veilige wachtwoorden maakt. Maar als ze niet synchroniseren tussen mijn macbook air en iPhone, heb ik er niks aan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Jan
Ben je op beide apparaten ingelogd met het zelfde Apple ID?
Als je op beide apparaten met hetzelfde Apple ID bent ingelogd moet op beide apparaten de iCloud sleutelhanger inschakelen.

Op de mac staat dit bij Systeem voorkeuren > iCloud en op de iPhone bij Instellingen en dan je Apple ID > iCloud.

Als de functie wel aanstaat kan het wel eens helpen om hem een keer uit te zetten en weer in te schakelen op beide apparaten.

• dutchrsl
Famous schreef op donderdag 20 september 2018 @ 00:25:
Sleutelhanger aan staan?
Gebruik je hetzelfde apple ID op beide apparaten?
Ja, ik ben op beide apparaten met mijn apple id ingelogt en de sleutelhanger staat aan. Dit werkte onder ios 11 ook al niet.

• dutchrsl
SacredRose schreef op donderdag 20 september 2018 @ 00:28:
[...]

Als je op beide apparaten met hetzelfde Apple ID bent ingelogd moet op beide apparaten de iCloud sleutelhanger inschakelen.

Op de mac staat dit bij Systeem voorkeuren > iCloud en op de iPhone bij Instellingen en dan je Apple ID > iCloud.

Als de functie wel aanstaat kan het wel eens helpen om hem een keer uit te zetten en weer in te schakelen op beide apparaten.
Bedankt voor de tip. zal het eens uitproberen door op beide aan en uit te zetten.

• dutchrsl
SacredRose schreef op donderdag 20 september 2018 @ 00:28:
[...]

Wat moer ik dan precies uitschakelen? Het hele iCloud of gewoon de Keychain ?

• SacredRose
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 20-06 21:40
dutchrsl schreef op donderdag 20 september 2018 @ 15:39:
[...]

Wat moer ik dan precies uitschakelen? Het hele iCloud of gewoon de Keychain ?
Als de keychain op beide apparaten aanstaat dan kan je het beste eerst gewoon op beide keychain een keer uit en weer inschakelen. Mocht het daarna nog niet werken dan kan je altijd nog een keer uit loggen en weer inloggen.

• dutchrsl
SacredRose schreef op donderdag 20 september 2018 @ 21:09:
[...]

Als de keychain op beide apparaten aanstaat dan kan je het beste eerst gewoon op beide keychain een keer uit en weer inschakelen. Mocht het daarna nog niet werken dan kan je altijd nog een keer uit loggen en weer inloggen.
Zojuist gedaan en het werkt. Paswoorden worden weer gesynct. bedankt voor de oplossing
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True