Hi Tweakers community,
Ik ben in December van plan een computer van ongeveer 1000 euro (misschien 100/200 euro meer) te kopen. Omdat ik zelf ga streamen met deze PC wil ik wel graag een computer met aardig wat RAM, een goede GPU en CPU.
Nou zou ik wellicht over willen clocken (maar is niet iets wat ik super graag zou doen, alleen voor eventuele betere performance). Daarnaast lijkt het mij ook fijn om in de toekomst de mogelijkheid VR (vive (pro)) te kunnen gebruiken (en eventueel ook te kunnen streamen op twitch).
Ik heb niet een 'duidelijk' voorkeur voor een merk maar nou heb ik wel gehoord dat AMD heel goed schijnt te zijn. Daarom heb ik in het verleden gevraagd aan iemand voor specificaties van mijn eventuele computer.
Specificaties:
-Storage: Seagate Barracuda, 1TB (HDD)
-Motherboard: Asus Prime A320M-K
-Power Supply: Corsair CX550M
-CPU: AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
-Memmory/RAM: G.Skill Ripjaws V F4-3000C15D-16GVRB
-GPU: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)
Kan ik een betere computer hebben voor 1000/1100 euro?
Mvg,
Ruben Flinterman
Ik ben in December van plan een computer van ongeveer 1000 euro (misschien 100/200 euro meer) te kopen. Omdat ik zelf ga streamen met deze PC wil ik wel graag een computer met aardig wat RAM, een goede GPU en CPU.
Nou zou ik wellicht over willen clocken (maar is niet iets wat ik super graag zou doen, alleen voor eventuele betere performance). Daarnaast lijkt het mij ook fijn om in de toekomst de mogelijkheid VR (vive (pro)) te kunnen gebruiken (en eventueel ook te kunnen streamen op twitch).
Ik heb niet een 'duidelijk' voorkeur voor een merk maar nou heb ik wel gehoord dat AMD heel goed schijnt te zijn. Daarom heb ik in het verleden gevraagd aan iemand voor specificaties van mijn eventuele computer.
Specificaties:
-Storage: Seagate Barracuda, 1TB (HDD)
-Motherboard: Asus Prime A320M-K
-Power Supply: Corsair CX550M
-CPU: AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler
-Memmory/RAM: G.Skill Ripjaws V F4-3000C15D-16GVRB
-GPU: Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)
Kan ik een betere computer hebben voor 1000/1100 euro?
Mvg,
Ruben Flinterman