Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

GitLab Nederlands?

Pagina: 1
Acties:

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 16:27
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vind deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

nieuws: Nederlands bedrijf GitLab is 1,1 miljard dollar waard na investering ...

@arnoudwokke

Volgens mij is GitLab geen Nederlands bedrijf hoor.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• GrooV
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:19
Nee is niet veel Nederlands aan, behalve de rechtsvorm maar dan zou Ikea ook Nederlands zijn.

Opgericht in Oekraïne , ceo uit Nederland heeft de rechts vorm GitLab bv voor Nederlandse en Belgische remote employees. Hoofdkantoor zit in de US en handeld gewoon onder GitLab LLC . Verder werkt iedereen remote

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10-06 18:41

arnoudwokke

Redacteur
Thanks! Ik had ook het idee dat ik Nederlands tussen aanhalingstekens had gezet. We proberen immers nieuws zou relevant mogelijk te maken en er zijn best wat Nederlanders betrokken bij GitLab. We mogen, zo vind ik, best trots zijn als Nederlanders furore maken met hun ondernemingen :)

Maar het moet feitelijk wel kloppen. Nederlands staat weer tussen aanhalingstekens en ik heb in de tekst de Nederlandse link uitgelegd :)

• roger128
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 20:14
Bedrijf is niet Nederlands, ook 'Nederlands' is ook gewoon fout, ongeacht oprichter/medewerkers

• MrHankey
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 04-06 15:44
Gitlab is ook onderdeel van startup delta https://www.startupdelta.org/startup/gitlab/ hoewel die vernieuwde site nog niet helemaal af lijkt, was het op de vorige site nog een prominent voorbeeld van het succes van dat initiatief.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True