Ik heb hier een installatie bestand (.exe) van 1.57mb, en die wil ik op diskette (jaja prehistorisch) maar WTF krijg ik dat voor elkaar
zippen lukt niet....
zippen lukt niet?
ja kan met winzip toch een archive splitten?
dan krijg je zeg maar 2 zip-bestandjes, bijvoorbeeld eentje van 1,4 mb, en die andere is dan 0,2 mb, en die kan je dan op een tweede diskette zetten
ja kan met winzip toch een archive splitten?
dan krijg je zeg maar 2 zip-bestandjes, bijvoorbeeld eentje van 1,4 mb, en die andere is dan 0,2 mb, en die kan je dan op een tweede diskette zetten
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Er zijn 1.6 MB format tools (moet de receiver dan ook installen), maar ik denk toch echt dat wat mijn bovenbuurman zegt makkelijker is (gewoon multi-disk zippen dus).
Verwijderd
Met Winzip 7.0 of hoger doet ie dat zelfs automatisch als je het aangeeft dat ie naar een floppie moet zippen en anders kan het zelfs nog met zo'n oud commando regel programmaatje als arj
Eerst zippen dan rarren dan nog eens zippen dan weer rarren? (Werkt toch niet maarja) Wij hebben hier een mail programma op het werk dat ook nog eens compressed
dus als ik bv een zip heb van 1.5mb dan maakt hij hem nog kleiner. Maar daar heb je niks aan want je hebt het programma niet.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Why not ?Op donderdag 19 juli 2001 16:55 schreef EbAyzo het volgende:
ja maar het is een setup bestand (van netmeeting) dus die kan ik toch niet gaan unzippen/zippen...?
Je kan er zelfs een auto-extract en install zip van maken, maar dat kan je beter niet proberen als naar meerdere floppen zippen al niet lukt (no offence).
waar kan ik ARJ tegenwoordig vinden? weet je dat zo snel?Op donderdag 19 juli 2001 16:55 schreef cool0 het volgende:
voor arj gebruik deze.
Arj a -va -r a:\file.arj -v
Dat ik dat nog weet zeg DAMN!
Verwijderd
Nou, WinRAR is nu de beste compressor. Misschien dat de vroegere DOS-versie ook beter is dan ARJ en PKZip????
je kan met fd-format diskettest op 1.72 mb formateren, dus geen gedonder met zippen, arje, uc2en wat dan ook
Verwijderd
Download Winimage, en maak daarin een DMF (1.68MB) diskette aan. Windows kan deze wel standaard lezen.
(MS-word is er bv vroeger op floppies gezet, en win95 ook, op die 1.68MB flops)
(MS-word is er bv vroeger op floppies gezet, en win95 ook, op die 1.68MB flops)
WinACE is tegenwoordig net iets beterOp donderdag 19 juli 2001 16:59 schreef bmannien het volgende:
Nou, WinRAR is nu de beste compressor. Misschien dat de vroegere DOS-versie ook beter is dan ARJ en PKZip????
Pagina: 1