Vraag

• lecram24
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-05 12:21
Mijn vraag
Als er push up berichten op het startscherm komen en daarop klikt ben je gelijk ingelogd op de telefoon
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik mijn code eerst moet ingeven zodat vreemde na een reactie op het startscherm de telefoon kunnen benaderen

Relevante software en hardware die ik gebruik
samsung A8 2018

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
gezocht via google, maar alleen gevonden hou push berichten uitgezet kunnen worden,

Alle reacties

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Heb je iets van smart lock aanstaan, zodat de phone ontgrendeld blijft op een bepaalde locatie, verbinding met bepaald bluetooth apparaat, etc.
Of wellicht ingesteld dat de phone pas na 1, 3, 5, etc minuten locked.

Misery and hate will kill us all.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@lecram24 ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Heb je überhaupt wel een pincode / passcode / patroon ingesteld?

• lecram24
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-05 12:21
@Gero71 dat lijkt mij niet want ook op een andere locatie kom je in de telefoon als je op een notificatie drukt.

@rens-br Ja er staat een passcode en gezichtsherkenning aan,

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@lecram24 heb je ook geen ander lockscreen o.i.d. ingesteld?

En weet je 100% zeker dat je geen Smart Lock gebruikt? Je kan dit vinden bij:
'instellingen' -> 'Beveiliging en privacy' -> Smart lock

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-05 08:14
lecram24 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 20:47:
Mijn vraag
Als er push up berichten op het startscherm komen en daarop klikt ben je gelijk ingelogd op de telefoon
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik mijn code eerst moet ingeven zodat vreemde na een reactie op het startscherm de telefoon kunnen benaderen

Relevante software en hardware die ik gebruik
samsung A8 2018

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
gezocht via google, maar alleen gevonden hou push berichten uitgezet kunnen worden,
Wat het natuurlijk ook kan zijn, is dat wanneer je een push bericht krijgt, en je daarop drukt de telefoon ook gelijk je gezicht ziet. En daardoor dus unlocked.

Wat het ook kan zijn is dat je hebt ingesteld dat de telefoon een bepaalde tijd unlocked blijft (x aantal minuten tot uur)

Voor de rest zou het niet iets kunnen zijn, beveiliging werkt en ook met push berichten werkt het bij mij goed.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee