Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke koptelefoon voor video editing en audio monitoring?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Rob!n
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 24-04 21:29
Hè tweakers,

Ik ben sinds een korte tijd opzoek naar een “eerlijke” en comfortabele (studio)koptelefoon voor mijn (video)editingsessies. Ik ben student op een AV opleiding en zit soms met meerderen in de klas. Daardoor heb ik een gesloten paar nodig. Verder ben ik dus opzoek naar een flat koptelefoon, dus geen bass boosted beats of noise canceling sony’s.

Ik ga ze het meest gebruiken op mijn MacBook, en af en toe op een camera voor monitoring. Budget is rond de 100,- à 140,-

Ik heb o.a. gekeken naar de:
Beyerdynamic DT-770 Pro
pricewatch: Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm (Grijs, Zwart)

Sony MDR 7506
pricewatch: Sony MDR-7506 (Zwart)

Welke gebruiken jullie en/of welke koptelefoon raad jij aan? :)

Alle reacties

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:48
Dit topic past beter in Audio en HiFi, dus geef ik het een zetje die kant op :)

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

• MonkeyJohn
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16:05

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 00:57

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

PowerUp schreef op woensdag 19 september 2018 @ 23:11:
Dit topic past beter in Audio en HiFi, dus geef ik het een zetje die kant op :)