Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Alternatieve oplader Acer SW 12 - 05

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• barko2019
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 11-02-2019

barko2019

You can do it :-)

Topicstarter
Beste,

Ik heb een Acer SW 12 - 05 en heb een oplader nodig. Enkel woon ik niet meer in Belgie en is het vrij moeilijk de oplader te vinden. Weet er iemand of er alternatieven zijn voor deze lader ?

Alle reacties

• chielhier313
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 14-06 18:55
Een Google search levert een aantal hits op. Op je originele oplader staan de specificaties, en die kun je makkelijk vergelijken met de nieuwe oplader.
En bij twijfel kun je vaak ook de aanbieder raadplegen.

• barko2019

barko2019

Topicstarter
Ja helaas woon ik in het buitenland en ben ik de originele lader kwijt geraakt. Heb op google kunnen vinden maar ze leveren niet waar ik nu ben.

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

barko2019 schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:22:
Ja helaas woon ik in het buitenland en ben ik de originele lader kwijt geraakt. Heb op google kunnen vinden maar ze leveren niet waar ik nu ben.
En welk land is dat dan?

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• chielhier313
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 14-06 18:55
Ben ik ook wel benieuwd naar. Neem aan dat je op jouw locatie ook webshops hebt die daar leveren?
Maar als we moeten raden kunnen we ook niet helpen.

• barko2019

barko2019

Topicstarter
Ben momenteel in Roemenie, helaas leveren ze niet hier. Heb met Acer support gebeld en ze gingen de case naar de support hier overzetten. Gebruik voo nu een andere lader die wel werkt maar je moet het pinnetje op een bepaalde positie houden...

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

barko2019 schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:35:
Ben momenteel in Roemenie, helaas leveren ze niet hier. Heb met Acer support gebeld en ze gingen de case naar de support hier overzetten. Gebruik voor nu een andere lader die wel werkt maar je moet het pinnetje op een bepaalde positie houden...
Amazon.de levert volgens mij ook naar Roemenië, en daar zijn prima alternatieve laders te vinden. Had al een linkje klaargezet daarvan, maar door het uitblijven van een reactie met je locatie (binnen enkele dagen), heb ik deze inmiddels maar weer opgeruimd. Nu zelf maar even zoeken, mocht het nog nodig zijn.

A smile a day (doesn't keep Corona away) ...

• barko2019

barko2019

Topicstarter
Dank u voor de hulp. Had paar dagen geleden gegokt met 44 euro en paar uur later had ik 600 heb dan maar een acer aspire s13 gekocht :D
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True