Dus niet 'gewoon', want er zit geen dialer op.
Ik heb zelf ook gebeld met 2 tablets ik weet wel hoe het werkt, maar als de apps ontbreken zul je toch met een andere ROM aan de gang moeten (of eventueel met dubieuze apps), en dat is wellicht te technisch voor OP dus of dat aan te raden is...?
SmiGueL schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:08:
Nou klopt het dat de schermgrootte van telefoons met de jaren blijft toenemen..
..Maar had je bij de aankoop van dit 10" apparaat met vrij dikke randen niet het idee dat dit uberhaubt wel eens onpraktisch kon zijn als telefoon?

Ik heb mijn samsung note 10.1 toentertijd aan een oudere dame verkocht die slechtziend was en heeeel graag een mega grote 'telefoon' had. Het bellen en sms'sen werkte prima moet ik zeggen, alleen ik had er een 2e abbo voor speciaal voor internet dus belde er amper mee. Die enkele keer dat iemand mij op dat nummer belde (hoe komen ze eraan...) sta je toch even raar te kijken, vooral op werk als je met zo'n koelkast aan je oor rondloopt

Maar het KAN, en de 7" HP die ik ervoor had werkte ook prima als telefoon (en een note 8 of 9 is niet zo heel veel kleiner hoor

) Oortjes lijken me wel handig, die 10" aan m'n oor was minder
Je krijgt als je een tablet als foon gebruikt wel issues met allerlei apps die dus inderdaad vinden dat je een tablet hebt en dan niet willen installeren. Je zal maar net zo'n app nodig hebben...
[
Voor 54% gewijzigd door
dragon2 op 20-09-2018 11:26
]