Mijn vraag
Ik was vrolijk aan het tikken op mijn laptop tot hij in een keer pats uit ging. Hing aan de stekker maar geeft inmiddels geen sjoege meer. Lampjes die aangeven dat hij laad werken niet meer. Los van de stekker start hij ook niet op. Oftewel hij lijkt gewoon dood.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Acer Aspire VN7-791
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Paperclip batterij reset geprobeerd. Even laten staan en daarna power-on.
Lang de power knop ingedruk houden.
Heb 'm opengeschroeft alle contacten gecontroleerd en aangedrukt.
Laad 'plug' los gekoppeld van moederbord
Accu los gekoppeld.
Ben geen steek opgeschoten eigenlijk.
Heb dit zo nog nooit meegemaakt, wel eens een laptop langzaam aan zien sterven maar niet een laptop die nog probleemloos werkte zien uitvallen en niet meer opstarten.
Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Hij is uit maart 2015 dus ik gok een beetje dat hem laten nakijken en repareren niet zo kosten efficient meer is gezien de garantie inmiddels verlopen is?
Ik was vrolijk aan het tikken op mijn laptop tot hij in een keer pats uit ging. Hing aan de stekker maar geeft inmiddels geen sjoege meer. Lampjes die aangeven dat hij laad werken niet meer. Los van de stekker start hij ook niet op. Oftewel hij lijkt gewoon dood.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Acer Aspire VN7-791
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Paperclip batterij reset geprobeerd. Even laten staan en daarna power-on.
Lang de power knop ingedruk houden.
Heb 'm opengeschroeft alle contacten gecontroleerd en aangedrukt.
Laad 'plug' los gekoppeld van moederbord
Accu los gekoppeld.
Ben geen steek opgeschoten eigenlijk.
Heb dit zo nog nooit meegemaakt, wel eens een laptop langzaam aan zien sterven maar niet een laptop die nog probleemloos werkte zien uitvallen en niet meer opstarten.
Iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Hij is uit maart 2015 dus ik gok een beetje dat hem laten nakijken en repareren niet zo kosten efficient meer is gezien de garantie inmiddels verlopen is?