Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• SaphuA
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-04 12:42
NB: Laptop is niet voor mijzelf maar een vriendin.

Wat ga je met je laptop doen?
Photoshop / lightroom / videobewerking
Windows 10

Wat is je budget?
€ 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Daarom max 2.2kg, liefst minder.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
SSD + extra HDD van 1TB
Videokaart een must (GTX 1050?)
Liefst geen typische gamer laptop - MSI valt daarom volgens mij helemaal af?
HP ben ik persoonlijk geen fan van, Asus echter goede ervaringen mee.

De huidige kanshebber is deze Asus Vivobook Pro: pricewatch: Asus VivoBook Pro 15 N580VD-FY341T Omdat hij aan alle wensen voldoet. De vraag is vooral of deze kwa prijs/kwaliteit de beste keuze is of dat jullie wat anders zouden aanraden?

[Voor 23% gewijzigd door SaphuA op 19-09-2018 13:44]

Alle reacties

• Sweatleek
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 23:41

Sweatleek

404: Member Not Found

SaphuA schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:31:
NB: Laptop is niet voor mijzelf maar een vriendin.

Wat ga je met je laptop doen?
Photoshop / lightroom / videobewerking
Windows 10
Ik zou toch echt persoonlijk naar een 8750H kijk dit zijn 6 core prossors met 12 threads. Deze kun je goed gebruiken tijdens het creëren van content.
categorie: Laptops

Als ik snel rond kijk zie ik deze al staan 899 euro krijg je toch goede performance krijg je een 128GB ssd, 6 core cpu en een 1050 voor cuda. wat je hard nodig gaat hebben.
pricewatch: HP Pavilion 15-cx0030nd

Persoonlijk zou ik het interne geheugen gelijk opschroeven naar 16GB ( extra stick van 8GB kost je 70 euro of minder)

[Voor 18% gewijzigd door Sweatleek op 20-09-2018 06:49]

confused reality

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True