Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mobile Zero Client Laptop + VMware View + SIM-slot

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ruderuud
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16-02 02:25
Voor een klant van mij zijn wij op zoek naar een Mobile Zero Client Oplossing.... GEEN ThinClient! inclusief ingebouwde SIM-kaart slot. Dongel/Wifi/thetering wilt de klant niets mee van doen hebben. VDI: View

Het gaat hier om 400 a 500 werkplekken.

Toshiba Nederland heeft een proprietary oplossing, enkel zijn zij onduidelijk over de levering van een nieuw model MET 4G EN TMZC (Toshiba Mobile Zero Client)

Alvast bedankt voor jullie ervaring en kennis.

Beste antwoord (via ruderuud op 19-09-2018 17:33)

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik vraag me altijd af hoe dit soort mensen hun functie vervult of bedrijf runt. Even ergens in het openbaar een magere startpost plempen met waar je naar opzoek bent zonder enige achtergrond info en uiteraard wel met de nodige uitroeptekens. Daarna even wachten tot de reacties binnenstromen en vervolgens de hardware leverancier bellen, "mwah doe maar stuk of 500 van die dingen". Zoiets?

[Voor 1% gewijzigd door temp00 op 24-09-2018 09:52. Reden: gramatica]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:12
Wat ga je er op aanbieden? VDI?

⛔Trackers of betalen...⛔

• ruderuud
Ja, Horizon View.... zet het er even bij.

• HKLM_
ruderuud schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:23:
[...]

Ja, Horizon View.... zet het er even bij.
Je wilt dat dus direct naar de horizon omgeving connecten toch vanaf een laptop? Zo ja kijk dan eens naar de software van thinkiosk (doen ook aan poc licenties) dan kan je van iedere laptop een Device maken waarmee je direct naar horizon view connect.

⛔Trackers of betalen...⛔

• ruderuud
thin...... we willen system on chip

• HKLM_
Dat is inderdaad ideaal maar schijnbaar is hij allergies voor thin :P voor zijn Zero client project kom ik alleen bij Toshiba uit :+ en niet bij merken als HP en Dell deze hebben hele mooie Thin oplossingen :D

@ruderuud Why als andere oplossingen ook goed werken wil je dat dus helemaal niet overwegen?

[Voor 21% gewijzigd door HKLM_ op 19-09-2018 17:07]

⛔Trackers of betalen...⛔

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik vraag me altijd af hoe dit soort mensen hun functie vervult of bedrijf runt. Even ergens in het openbaar een magere startpost plempen met waar je naar opzoek bent zonder enige achtergrond info en uiteraard wel met de nodige uitroeptekens. Daarna even wachten tot de reacties binnenstromen en vervolgens de hardware leverancier bellen, "mwah doe maar stuk of 500 van die dingen". Zoiets?

[Voor 1% gewijzigd door temp00 op 24-09-2018 09:52. Reden: gramatica]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, RTX 3080 Suprim X, Omen X 27 @ 240HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True