beetje een vreemde situatie: bij het reinigen van mijn pc, heb ik helaas de ventilator op mijn cpu beschadigd waardoor die helaas niet meer op zijn plaats blijft op mn moederbord.Ik heb werkelijk al vanalles gebrpobeerd maar lukt niet, de enige manier waarop mn pc nog werkt is dat ik de toren horizontaal leg. wat best prima is , maar toch zonde.
nou is mijn vraag zijn er tips om alsog die fan vast te hechten zonder het moederbord te beschadigen (nogmaals pc werkt niet zonder die fan)
of is het mss eens tijd om sowiso aan een upgrade te denken? cpu als moederbord zijn reeds 5 jaar, dus bestaan er uberhaupt nog wel cpu's die op mn huidig moederbord passen?
enkel interesse in eventuele aankoop cpu, als ik ineens ook moederbord moet vervangen blijf ik hem gewoon nog even doorgebruiken op deze manier.
mijn systeem:
nou is mijn vraag zijn er tips om alsog die fan vast te hechten zonder het moederbord te beschadigen (nogmaals pc werkt niet zonder die fan)
of is het mss eens tijd om sowiso aan een upgrade te denken? cpu als moederbord zijn reeds 5 jaar, dus bestaan er uberhaupt nog wel cpu's die op mn huidig moederbord passen?
enkel interesse in eventuele aankoop cpu, als ik ineens ook moederbord moet vervangen blijf ik hem gewoon nog even doorgebruiken op deze manier.
mijn systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | ASRock B75 Pro3-M | € 0,- | € 0,- |
1 | Inno3D GeForce GTX 980 Ti 6GB iChill X3 Ultra | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,54 | € 40,54 |
1 | CM Storm Enforcer | € 87,89 | € 87,89 |
1 | Cooler Master Megaflow Red, 200mm | € 16,- | € 16,- |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M1A1600C10 | € 55,50 | € 55,50 |
1 | Samsung SH-224BB | € 0,- | € 0,- |
1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 0,- | € 0,- |