Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Pc automatisch savonds in slaapstand en aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• laurens362
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-06 22:36
Hoi,

Ik heb internet afgezocht maar kon niet echt veel wijzer worden hoe ik mijn pc elke avonds automatisch naar slaapstand kan brengen en de ochtend weer automatisch aanzetten.

Iemand die me hierbij kan helpen?

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:18

• laurens362
Ik ga het testen, bedankt!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Je kan het vaak ook in de BIOS instellen, afhankelijk van je moederbord. Dan gaat de machine niet in sleep mode maar echt uit.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• laurens362
Maar kan hij dan ook weer aan op een bepaald tijdstip? Ik ben van plan om mijn pc aan te laten staan vanaf rond 1600 smiddags tot 12 uur savonds ivm netwerkopslag / plex / etc ( totdat ik een nas heb )

En wil ook niet dat hij vanzelf in slaapstand gaat als ik bv rond 12 zit te gamen of iets dergelijks achter de pc.

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 08:18
laurens362 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 13:06:
Maar kan hij dan ook weer aan op een bepaald tijdstip? Ik ben van plan om mijn pc aan te laten staan vanaf rond 1600 smiddags tot 12 uur savonds ivm netwerkopslag / plex / etc ( totdat ik een nas heb )

En wil ook niet dat hij vanzelf in slaapstand gaat als ik bv rond 12 zit te gamen of iets dergelijks achter de pc.
Ja, je PC kan weer wakker gemaakt worden:

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True