Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Filteren op poster in topic via muisklik

Pagina: 1
Acties:

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:38
Vaak wil ik in een groot topic terugzoeken wat een user eerder heeft geschreven.
Via de search is het mogelijk om te zoeken op poster, maar dan moet je de username overtypen.
Kan er geen knopje komen of een entry in de dropdown bij de nick als shortcut hiervoor?

Voorbeeld:

Zelfde voor Overzicht van posts van TS in topic, daar zou dan een klik op het [topicstarter] icon (zie hiernaast ;)) voor hetzelfde kunnen zorgen.

[Voor 19% gewijzigd door CyBeRSPiN op 19-09-2018 12:49]

• Sparhawk
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:48

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Supported, dat lijkt me een erg handige feature

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Toch even een rotschop..

Het is lastig om op poster te zoeken via de search bovenin..

Er zijn een aantal rare figuren >:) met nick's als: @aReaRe© en @Technomania ® Dat is lastig zoeken in het topic op poster.

Geldt voor sommige users - met een bijna niet te onthouden nickname - ook wel.

Een extra optie in het pulldown menu om alleen de posts van die user in het topic te filteren zonder te copy/pasten in de searchbar..

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True