Beste Tweakers,
Na een jaar met mijn huidige telefoon gun ik mijzelf weer iets nieuws. Momenteel heb ik een motorola moto z die goed bevalt, echter heeft die een paar minpunten:
- Accu is de klein. Ik heb wel een moto mod, maar die gebruik ik niet omdat mijn hoesje met pasjes dan niet meer past.
- 32gb is te weinig
- camera presteert slecht in een donkere omgeving
Wat zoek ik in mijn volgende telefoon:
Must:
- goede camera!
- bovengemiddelde accuduur
- 64 gb
- snelle processor
nice to have:
- kale android met snelle updates
- amoled scherm
- 6+ inch scherm
liever niet:
- chinese bloatware telefoons
- samsung
- bestellen vanuit china (banggood etc.)
Wat is je budget?
Ik maak er altijd een sport van om zoveel mogelijk telefoon te krijgen voor zo min mogelijk geld. Mijn vrouw heeft een nieuwe Abonnement nodig (telfort) en daar wil ik een toestel bijzoeken zodat de prijs weer iets lager wordt.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Telefoon is bijna een vervanger geworden van mijn computer. Het is voor mij belangrijk dat ik goede foto's ermee kan maken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony Experia XZ Premium -264 euro (bizar goedkoop i.c.m. abonnement)
Nokia 8 - 288 euro (eigenlijk de ideale telefoon, maar ik lees overal dat de camera niet geweldig is)
Honor 10 - 360 euro
honor play - 312 euro
Xiaomi Pocophone F1 - 336 euro
Xiaomi mi mix2 - 336 euro
Ik hoor graag als jullie nog andere suggesties hebben
Na een jaar met mijn huidige telefoon gun ik mijzelf weer iets nieuws. Momenteel heb ik een motorola moto z die goed bevalt, echter heeft die een paar minpunten:
- Accu is de klein. Ik heb wel een moto mod, maar die gebruik ik niet omdat mijn hoesje met pasjes dan niet meer past.
- 32gb is te weinig
- camera presteert slecht in een donkere omgeving
Wat zoek ik in mijn volgende telefoon:
Must:
- goede camera!
- bovengemiddelde accuduur
- 64 gb
- snelle processor
nice to have:
- kale android met snelle updates
- amoled scherm
- 6+ inch scherm
liever niet:
- chinese bloatware telefoons
- samsung
- bestellen vanuit china (banggood etc.)
Wat is je budget?
Ik maak er altijd een sport van om zoveel mogelijk telefoon te krijgen voor zo min mogelijk geld. Mijn vrouw heeft een nieuwe Abonnement nodig (telfort) en daar wil ik een toestel bijzoeken zodat de prijs weer iets lager wordt.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Telefoon is bijna een vervanger geworden van mijn computer. Het is voor mij belangrijk dat ik goede foto's ermee kan maken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony Experia XZ Premium -264 euro (bizar goedkoop i.c.m. abonnement)
Nokia 8 - 288 euro (eigenlijk de ideale telefoon, maar ik lees overal dat de camera niet geweldig is)
Honor 10 - 360 euro
honor play - 312 euro
Xiaomi Pocophone F1 - 336 euro
Xiaomi mi mix2 - 336 euro
Ik hoor graag als jullie nog andere suggesties hebben