facebook - vriendschap voorstellen uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Hoi

Sinds een maand of 2 vind facebook het nodig om mij continu vriendschap voorstellen te doen.
Onder het motto : dit is het collega van je schoonzus, misschien wil je vrienden worden...

En ik word daar een beetje flauw van, blijkbaar is facebook bang voor zijn eigen leegloop.
Maar ik hoef geen 1000 bijna random mensen in mijn facebook te hebben.
Maar ik kan nergens vinden waar je dat uitzet ?

Het enige wat ik kan vinden is :
heb het eindelijk gevonden!!! Je moet naar instellingen, meldingen, dan bij het kopje 'desktop en mobiel'. Daar kijk je bij 'Beheer je recente meldingen'. Vervolgens klik je achter je laatste 'voorgestelde vriendschapsverzoek' op 'UITSCHAKELEN' en daarna krijg je de melding: "u krijgt in het vervolg geen meldingen van 'voorgestelde vriendschapsverzoeken'.! YES!
Maar ik heb helemaal geen kopje desktop&mobiel onder meldingen, en "beheeer recente meldingen" vind ik ook nergens :(

Ander oplossing die ik gelezen zou hebben, is om alle vriendschapverzoeken te disablen, of alleen op "vrienden van vrienden" te zetten..
Maar dat wil ik juist niet, aangezien ik soms ook wel eens vrienden buiten mijn vriendengroep ontmoet....

Iemand die het wel kan vinden ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KHdV
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 20:34
Ik heb er ook last van. Heb jij alk een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:58
Zit volgens mij als je op je desktop kijkt onder privacy, weet zo 123 niet welk deel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
KHdV schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:34:
Ik heb er ook last van. Heb jij alk een oplossing gevonden?
Helaas niet.
Heb FB maar van me telefoon af gegooid, dan is het tenminste wat minder irritant.
Tiagoo schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:36:
Zit volgens mij als je op je desktop kijkt onder privacy, weet zo 123 niet welk deel
Nope. tenminste niet waar ik het kan vinden. Maar PLEASE prove me wrong :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
heuveltje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:10:
[...]

[...]

Nope. tenminste niet waar ik het kan vinden. Maar PLEASE prove me wrong :)
Ik ga is even voor je zoeken !

edit; Als je op de mobiele app kijkt onder instellingen, dan helemaal onderaan staat contacten uploaden. Heb je dat uitstaan?

[ Voor 20% gewijzigd door Tiagoo op 02-11-2018 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Tiagoo schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:25:
[...]

Ik ga is even voor je zoeken !

edit; Als je op de mobiele app kijkt onder instellingen, dan helemaal onderaan staat contacten uploaden. Heb je dat uitstaan?
Ik heb omenteel geen fb app meer op mijn telefoon staan.
En ik kan die functie niet vinden op de website. Dus ik kan dat nu niet nakijken

Daarnaast zie ik de relevantie daarin niet helemaal ?
Het ging altijd om mensen die ik niet in mijn contacten had staan. Dus wat zou die optie daaraan moeten veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
heuveltje schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 13:32:
[...]

Ik heb omenteel geen fb app meer op mijn telefoon staan.
En ik kan die functie niet vinden op de website. Dus ik kan dat nu niet nakijken

Daarnaast zie ik de relevantie daarin niet helemaal ?
Het ging altijd om mensen die ik niet in mijn contacten had staan. Dus wat zou die optie daaraan moeten veranderen ?
Tja het schijnt bij mensen te werken. Geen idee hoe maarja ik werk dan ook niet bij facebook :)
Die functie zit ook niet op de website volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amorphousb
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-04 10:40
Ik heb het (hopelijk) kunnen uitschakelen onder "Instellingen", bij "Meldingen" en dan onder "Desktop en mobiel". Daar staat een kopje "Beheer je recente meldingen" en daaronder kun je achter een recente vriendschapvoorstel de meldingen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik heb het ook al een tijdje uitstaan, en volgens mij is wat @amorphousb zegt inderdaad de flow die je moet hebben. Het is een geklooi, maar het heeft Facebook voor mij weer iets draaglijker gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1160186

Hoi,

Op mijn mobiel kun je als volgt uitzetten:

Instellingen Meldingen:
Mensen die je misschien kent:
Uit.
Helaas ik weet niet waarom, FB zet het na een tijdje het weer automatisch aan.

Dan moet ik weer handmatig op uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitje
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Okay, vooropgesteld, ik ben niet van FB en heb ook net als jullie gezocht en op mijn desktop heb ik er geen last van (Chrome) zou dan ook niet weten waar je het daar zou moeten aanpassen.
Voor mijn mobiel werd t zo erg irri dat ik ben gaan zoeken naar een mogelijke oplossing.voor Android
en heb een mooi schematisch plaatje gemaakt.
Helaas heb ik naast 800+ karma geen karma om te mogen uploaden |:(

Als je ff googled op "VERWIJDEREN melding mensen die je misschien kent" vind je vast wel een recente melding daarvan zoals deze bijvoorbeeld:

https://www.facebook.com/...stion/?id=183523419053474 ;)

Succes en laat maar weten wat je er van vindt en of het gelukt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Fruitje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 16:44:

Helaas heb ik naast 800+ karma geen karma om te mogen uploaden |:(
Plaatjes op imgur.com of andere plaatjeswebsites werken net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAinu
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09-2020
Instellingen
meldingen
instellingen voor meldingen

En dan ff scrollen naar :

Mensen die je misschien kent

Dit weet ik voor de mobiel, computer zal vast niet veel anders zijn ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dercian
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-10-2020
Oud topic, maar ik kwam hier op toen ik het zelf zocht. Ik heb het nu zelf kunnen vinden en uitgezet.
Je gaat naar Instellingen > Meldingen > Mensen die je misschien kent - zodra je op deze laatste optie klikt krijg je een klein drop-down-menu en daar kan je deze meldingen volledig uitzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TqwYfWbBIDKRXK-4NGmRW4HJqYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5LpF4dK3LpfIJUw5zZjRoQva.png?f=fotoalbum_large

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSM09
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-11-2020
Hi, ik was aan het zoeken op internet naar 'voorgestelde vrienden verwijderen op messenger' en ik kwam hier terecht. Kan iemand mij helpen want ik kom er niet uit en vint het mega vervelend!
Waarom blijven personen sich opnieuw in mijn voorgestelde lijst op messenger zien als ik gesprek al lange tijd heb verwijderd? Ik vind t vervelend dat ik die persoon telkens terug in me lijst zie terwijl ik die persoon nie kan verwijderen omdak geen vrienden meer met die persoon ben dus wa moek doen? Ook op de I klikken krijg ik geen melding met persoon verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eknem
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Deze oplossing lijkt voor mij te werken

https://www.plusonline.nl...hapsvoorstellen-uitzetten
Pagina: 1