Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jvdmeer
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 08-06 18:41
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een smartphone vergelijkbaar met de Oukitel K6. Dus: grote accu, groot scherm, vlotte processor en dual-sim. Maar dan liefst met Android 8.

Wat is je budget?
De Oukitel K6 kost rond de €250, dus ik hanteer een maximum van ca €300.

De andere vragen heb ik eigenlijk hierboven al beantwoord.
edit:
Zoals al duidelijk is heb ik geen bezwaar tegen een chinaphone, als hij maar via de bekende resellers (Gearbest, AliExpress) te krijgen is.

[Voor 15% gewijzigd door jvdmeer op 19-09-2018 10:16. Reden: Aanvulling]

Alle reacties

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18-06 09:44
Pocophone?

Share and Enjoy!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jvdmeer je openingspost is al vrij compleet, maar toch ontbreken er nog wat kleine dingen. Lees even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en voeg dan vervolgens het volgende toe:
- Welke apparaten heb je zelf al gevonden?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

• jvdmeer
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 08-06 18:41
rens-br schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:21:
~[mbr]@jvdmeer je openingspost is al vrij compleet, maar toch ontbreken er nog wat kleine dingen. Lees even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en voeg dan vervolgens het volgende toe:
- Welke apparaten heb je zelf al gevonden?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.~[/]
Dat was juist het probleem. Ik heb drie maanden geleden een Oukitel K6 gekocht en die was kapot bij aflevering en ik ben drie maanden in discussie geweest om geld terug te krijgen. Nu heb ik eindelijk een bevestiging dat ik mijn geld terugkrijg.
En eigenlijk wil ik door deze negatieve ervaring de Oukitel niet opnieuw aanschaffen (waarschijnlijk was het exemplarisch, maar toch). Daarom ben ik op zoek naar een alternatief.

En nee, ik kon niets vinden. Vandaar deze vraag.

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:30
Nokia 7 plus?

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:06
Nokia 7 Plus is ook mijn eerste gedachte. Met Android One sowieso lang nieuwe versies. Vrij kort na release.

Nog snellere processor? Xiaomi Pocophone F1.

[Voor 3% gewijzigd door waah op 19-09-2018 22:49]

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:30
Ja, maar Xiaomi doet aan advertenties in het OS, ik betaal liever iets meer om dat niet te hebben, koop ook veel apps om die reden.: nieuws: Xiaomi geeft toe dat het advertenties in instellingenmenu's van smart...
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True