Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Router welke ik voor de router van de internet provider kan plaatsen, welke het draadloos internet overneemt en al mijn data (met liefst mogelijkheid van uitsluiten sommige apparaten) over een VPN kan sturen. Heel vroeger wel gewerkt met dd-wrt, maar ik weet niet of dit vandaag de dag nog wel nodig is.
Wat is je budget?
Tot ca. €150
Heb je bepaalde type merk of model in je hoofd?
Het gaat erom dat die degelijk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nu in een appartement, maar over 2 jaar hopelijk in een huis. Er zullen 3 apparaten (direct) bedraad op aangesloten worden en nog een aantal via draadloos.
Ik zoek een?
Router welke ik voor de router van de internet provider kan plaatsen, welke het draadloos internet overneemt en al mijn data (met liefst mogelijkheid van uitsluiten sommige apparaten) over een VPN kan sturen. Heel vroeger wel gewerkt met dd-wrt, maar ik weet niet of dit vandaag de dag nog wel nodig is.
Wat is je budget?
Tot ca. €150
Heb je bepaalde type merk of model in je hoofd?
Het gaat erom dat die degelijk is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nu in een appartement, maar over 2 jaar hopelijk in een huis. Er zullen 3 apparaten (direct) bedraad op aangesloten worden en nog een aantal via draadloos.