Vraag

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:55
Mijn vraag
Ik kreeg via via een aanbod van een (voor mij) nieuwe partij die onafhankelijk van je internetaanbieder IP-TV aanbieden (o.a. via een Kodi plugin). mijn vraag is of dit een legale dienst is, zelf zeggen ze van wel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb navraag gedaan bij zowel Film1, Ziggosport als FOX sports ( de betaalzenders die worden aangeboden via dit platform) maar na 3 werkdagen nog geen antwoord gehad.

ik twijfel of ik de naam van de dienst mag noemen, zo niet dan kan een modje dit misschien weghalen.
*knip*

[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 19-09-2018 11:07 ]

Beste antwoord (via J-roenn op 19-09-2018 10:46)

• metteko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:23
Als ik op dat kodi-forum kijk zie ik bijvoorbeeld wat mails van hun klantendienst waar iemand een claim ingediend had bij paypal:
DOOR JOUW PAYPAL BETALING HEBBEN WIJ JOUW IP ADRES EN JE WOON ADRES

DRAAI HEEL SNEL JOUW CLAIM TERUG, STOP JE PAYPAL CLAIM ANDERS KRIJG JE SPIJT

NIET MET ONS FUCKEN VRIEND WE KOMEN ECHT BIJ JE LANGS EN SLAAN JE HET ZIEKENHUIS IN

OOK JE FAMILIE IS NIET VEILIG

WE ZULLEN JOUW ECHTE VOLLEDIGE NAAM EN ADRES OVERAL OP INTERNET VERMELDEN EN ERBIJ ZETTEN DAT JIJ EEN VEROORDEELDE PEDOFIEL BENT

DIT GAAT JE DE REST VAN JE LEVEN ACHTERVOLGEN ALS MENSEN JOUW NAAM GOOGLEN

STOP NU METEEN JOUW PAYPAL DISPUUT/CLAIM/KLACHT KLOOTZAK !!!!

*knip* IS EEN VEROORDEELDE PEDOFIEL !

TREK HEEL SNEL JE PAYPAL CLAIM IN OF IEDEREEN DIE JOUW NAAM GOOGLED LEEST DAT JIJ PEDO BENT KANKERLEIJER

LAATSTE KANS ZUKKEL
toon volledige bericht
zou ik zeker zaken mee doen 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 19-09-2018 16:57 ]

Alle reacties

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:42
de techniek IPTV is legaal
Dan weet je toch al voldoende? Het is ook legaal dat een auto 200 kan.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Uit de FAQ:
De levertijd varieert van enkele uren tot maximaal 1 werkdag.
Dezelfde dag erom vragen = onder op de stapel !
Controleer ook je spam folder en voeg ons toe als vertrouwde afzender.
Serieus? Een normale dienst gaat op die manier niet met zn potentiele klanten om.

Ik zou er ver van weg blijven. Het scheelt dat het geen abonnement is dus je zou het per maand kunnen proberen. Ben je ook niet gelijk 90 euro kwijt als ze de boel uit de lucht halen.

https://discord.com/invite/tweakers

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://kodi-forum.nl/threads/hiptv.5654/

Bestaat blijkbaar al een aardig tijdje.

Geen idee welk bedrijf erachter zit, dat is niet makkelijk te vinden, maar als het bedrijf zo simpel te vinden is op internet en al zo'n tijd op internet actief is, zonder dat een Brein ermee bezig is.

[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2018 09:29 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Earn big, become a reseller.
Zit hun hoofdkantoor misschien ergens in het topje van een groot puntig object in Egypte...?

Maar even serieus, hun resellerportal is geavanceerder dan het bestelformulier. Dit ruikt naar piramide's, en niet in Gizeh.

[ Voor 32% gewijzigd door Stoelpoot op 19-09-2018 09:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:28
Natuurlijk is dit niet legaal. Kun je toch op je klompen aanvoelen. Drogredenen zoals dat IPTV zelf legaal is en brein er niets aan doet doen daar natuurlijk niets aan af.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ik kan niet vinden of hier een bedrijfje achter zit, of iemand op een zolderkamer.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:30
Meer dan 200 kanalen waaronder dure betaalzenders zoals Foxsport en Film1 voor 15 euro per maand of minder? Vergeet het maar dat dat legaal is.
Had je zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijk.

Als ik dat forum zo lees dan is de kwaliteit ook niet bepaald geweldig en als je een klacht hebt dan word je verrot gescholden door de helpdesk, dus zou er lekker van weg blijven.

[ Voor 32% gewijzigd door Arjant2 op 19-09-2018 09:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:54

Pazo

Mroaw?

Ik weet niet wat voor toko dit is, maar heb een beetje op de site zitten kijken en ik zou er ver van weg blijven. Bij de spelregels staat bijvoorbeeld:

Bedreiging van een medewerker leidt altijd tot onmiddellijke stopzetting van de service, zonder terugbetaling.
Klachten en claims bij PayPal of andere instanties zijn eveneens reden om onze samenwerking en service direct te staken.

En dat zet je zo op je website??? 8)7
Ver van wegblijven!

Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:31

MsG

Forumzwerver

100% illegaal. Zie ook een willekeurig topic: https://kodi-forum.nl/threads/is-hiptv-via-kodi-legaal.6664/

Ik vind het wel grappig dat je eerder bij drie verschillende bedrijven in de pen klimt en ze aanschrijft dan dat je even twee seconden rondgoogled. Hoe zou dit ooit legaal kunnen zijn terwijl je content krijgt wat anders duurder is dan het gehele abonnement van dit illegale pakket.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • Beste antwoord ✓
  • +24 Henk 'm!

• metteko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:23
Als ik op dat kodi-forum kijk zie ik bijvoorbeeld wat mails van hun klantendienst waar iemand een claim ingediend had bij paypal:
DOOR JOUW PAYPAL BETALING HEBBEN WIJ JOUW IP ADRES EN JE WOON ADRES

DRAAI HEEL SNEL JOUW CLAIM TERUG, STOP JE PAYPAL CLAIM ANDERS KRIJG JE SPIJT

NIET MET ONS FUCKEN VRIEND WE KOMEN ECHT BIJ JE LANGS EN SLAAN JE HET ZIEKENHUIS IN

OOK JE FAMILIE IS NIET VEILIG

WE ZULLEN JOUW ECHTE VOLLEDIGE NAAM EN ADRES OVERAL OP INTERNET VERMELDEN EN ERBIJ ZETTEN DAT JIJ EEN VEROORDEELDE PEDOFIEL BENT

DIT GAAT JE DE REST VAN JE LEVEN ACHTERVOLGEN ALS MENSEN JOUW NAAM GOOGLEN

STOP NU METEEN JOUW PAYPAL DISPUUT/CLAIM/KLACHT KLOOTZAK !!!!

*knip* IS EEN VEROORDEELDE PEDOFIEL !

TREK HEEL SNEL JE PAYPAL CLAIM IN OF IEDEREEN DIE JOUW NAAM GOOGLED LEEST DAT JIJ PEDO BENT KANKERLEIJER

LAATSTE KANS ZUKKEL
toon volledige bericht

[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 19-09-2018 16:57 ]

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:54

Pazo

Mroaw?

@metteko dat meen je niet! Ik heb het niet zo op BREIN, maar misschien kunnen ze naar de activiteiten van deze partij maar eens gaan kijken.

Grote Enphase topic • IQ Gateway lokaal uitlezen • PVOutput
10690Wp op O/W (Barneveld) • Panasonic Aquarea K-serie (7kW) WP • Gasloos per 1-11-2023

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:21
Op de zwart markt in beverwijk staan een aantal mensen exact dit aan te smeren.

Een demo, op een android kastje met inderdaad alles wat je maar wenst.
Apart dat dit wordt gedoogd op de bazaar daar. Volgens mij loopt die handel erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:09
Buiten de absurde klantenservice (wat aangifte-waardig is);
- nergens een KVK nummertje
- geen vestiging of contactgegevens
- geen versleuteling, maar wel rustig vragen om een e-mail adres...
- geen voorwaarden (oja...SPELREGELS)
- geen uitleg hoe ze omgaan met jouw data...

Gewoon negeren aub :).

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:01

LankHoar

Langharig tuig

metteko schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:52:

[...]

Eén ding is zeker: they do not railroad 8)7

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• J-roenn
Dank iedereen voor de antwoorden, mijn vermoeden is bevestigd, ik zal inderdaad met een grote boog om ze heen lopen... wel jammer want ik zoek eigenlijk nog een betrouwbare aanbieder voor IPTV...

aan iedereen die zegt dat je dit op je klompen kon aanvoelen vanwege de prijs, KPN biedt bijvoorbeeld ook Fox Sports Eredivisie aan voor 7,50, bij Ziggo kost dit 17,50, is ook minder dan de helft...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjant2
J-roenn schreef op woensdag 19 september 2018 @ 10:48:
Dank iedereen voor de antwoorden, mijn vermoeden is bevestigd, ik zal inderdaad met een grote boog om ze heen lopen... wel jammer want ik zoek eigenlijk nog een betrouwbare aanbieder voor IPTV...

aan iedereen die zegt dat je dit op je klompen kon aanvoelen vanwege de prijs, KPN biedt bijvoorbeeld ook Fox Sports Eredivisie aan voor 7,50, bij Ziggo kost dit 17,50, is ook minder dan de helft...
Ja dus een goeie vergelijking zeg, een pakket van 200 zenders met daarbij alle dure pakketten kost 7,50 euro per maand als je een jaar neemt en bij KPN kost fox sport 7.50.... Echt dat is precies hetzelfde! 8)7 Beetje logisch verstand mag wel ipv ook nog eens te zeggen dat de reageerders geen punt hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Arjant2 op 19-09-2018 11:12 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:47

Dat is alleen Fox Sports en als je even een beetje Googled, zou je weten dat KPN fox Sports goedkoper aanbied omdat ze een deal hebben met Fox, zijn een jaar of 2(uit mijn hoofd) nog rechtszaken over geweest, Fox wilde Ziggo dwingen dezelfde deal aan te gaan, maar die rechtszaak heeft Fox verloren geloof ik.

Het is vrij logisch te bekenden dat een aanbod met alle nederlandse en bekende buitenlandse zenders maar ook ziggo sports, film 1 en fox sports nooit legaal aangeboden kan worden voor zo'n prijs.

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 19:47

ik zou zeggen kijk eens naar Canal Digitaal.

Oke het zijn geen 200 zenders maar wel 73 voor 9,95. Ik ben er erg tevreden over in elk geval!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
One-eye864 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:18:
[...]
ik zou zeggen kijk eens naar Canal Digitaal.

Oke het zijn geen 200 zenders maar wel 73 voor 9,95. Ik ben er erg tevreden over in elk geval!
Op zich mooie prijs. Maar laat wel duidelijk zijn dat hier dus geen betaalzenders inzitten ;)
Geen Ziggo Sport, geen Fox Sport, geen Film 1, geen erotiekpakket etc etc.

• One-eye864
Arjant2 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:22:
[...]

Op zich mooie prijs. Maar laat wel duidelijk zijn dat hier dus geen betaalzenders inzitten ;)
Geen Ziggo Sport, geen Fox Sport, geen Film 1, geen erotiekpakket etc etc.
Ho Ho wel degelijk Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal en Ziggo Sport Golf ( 8)7 ). Film1 verwacht ikn iet maar ik zal zo even in de app kijken

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
metteko schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:52:

[...]

Aangifte van bedreiging wordt hopelijk sneller opgepakt dan oplichting. :/

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Arjant2
One-eye864 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:25:
[...]
Ho Ho wel degelijk Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Voetbal en Ziggo Sport Golf ( 8)7 ). Film1 verwacht ikn iet maar ik zal zo even in de app kijken
Volgens het zenderoverzicht zit dat niet bij het standaard App abo.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:25:
[...]

Aangifte van bedreiging wordt hopelijk sneller opgepakt dan oplichting. :/
aangifte doen terwijl je een illegale iptv dienst wilde afnemen ? is een illegale iptv dienst afnemen trouwens wel strafbaar in Nederland ?

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 19-09-2018 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One-eye864
Arjant2 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:27:
[...]

Volgens het zenderoverzicht zit dat niet bij het standaard App abo.
Net in de app gecheckt (ik heb een VOL abbo)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erwinthb.nl/Screenshot_20180919-112613_klein.jpg?2 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erwinthb.nl/Screenshot_20180919-112618_klein.jpg?2 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erwinthb.nl/Screenshot_20180919-112624_klein.jpg?2 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.erwinthb.nl/Screenshot_20180919-112629_klein.jpg?2

EDIT: Afgelopen weekend gewoon F1 kunnen kijken via Ziggo Sport Select

[ Voor 8% gewijzigd door One-eye864 op 19-09-2018 11:43 . Reden: Foto's resized ]

• Arjant2
never mind, gevonden.

[ Voor 127% gewijzigd door Arjant2 op 19-09-2018 11:40 ]

• One-eye864
Arjant2 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:38:
@One-eye864 Maar een Vol abo kost vast geen 9,95?
Erg onduidelijke site vind ik het, kan geen Vol abo vinden.
Jawel je kan kiezen uit VOL (voor 9,95) of BOMVOL voor (14,95)

De site is inderdaad niet super overzichtelijk betreffende de app only abbo's

Anoniem: 320788

Vol kost 9,95. 51zenders
Bomvol kost 14,95 66 zenders

• Arjant2
One-eye864 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:40:
[...]

Maar dus geen betaalzenders.
https://www.canaldigitaal...erlijst-vol-en-bomvol.pdf
Of ik moet iets over het hoofd zien?

• One-eye864
Arjant2 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:41:
[...]

Maar dus geen betaalzenders.
https://www.canaldigitaal...erlijst-vol-en-bomvol.pdf
Of ik moet iets over het hoofd zien?
Tja dat dacht ik ook maar ik heb toch echt 3 Ziggo kanalen en kon gewoon F1 kijken zondag (zie ook mijn screenshots een paar posts terug

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjant2
One-eye864 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:42:
[...]

Tja dat dacht ik ook maar ik heb toch echt 3 Ziggo kanalen en kon gewoon F1 kijken zondag (zie ook mijn screenshots een paar posts terug
Heel NL kon gratis Formule1 kijken het weekend, want Ziggo Sport was gratis afgelopen weekend.
Dus wellicht daar mee te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 19-09-2018 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• One-eye864
Arjant2 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:43:
[...]

Heel NL kon gratis Formule1 kijken het weekend, want Ziggo Sport was gratis afgelopen weekend.
Dus wellicht daar mee te maken.
Hmmm Nevermind je hebt gelijk ze stonden er inderdaad tijdelijk bij.

• Arjant2
Maar goed, wellicht heeft TS er wel wat aan, want ook al is het wat duurder en minder zenders, het is wel IPTV en tegen normale prijzen.

• One-eye864
En niet te vergeten: Legaal :-)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Hamazaki schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:27:
[...]

aangifte doen terwijl je een illegale iptv dienst wilde afnemen ? is een illegale iptv dienst afnemen trouwens wel strafbaar in Nederland ?
1 is strafrechtelijk, 2 civiel voor zover ik weet aangezien de zaken van BREIN dat zijn.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-05 16:53
@metteko en dat noemt zich een bedrijf.. rofl :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 63072

[...]

Nee, je hebt natuurlijk bij paypal gereclameerd omdat je er achter kwam dat die dienst ondanks hun eigen claim toch illegaal was en je wilde niets illegaals doen. En nu word je bedreigd, of men hier wat aan kan doen en graag snel :)

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:12
Ik heb HIPTV wel eens voor de grap geprobeerd. Werkt eigenlijk best goed voor dat geld. Maar het is inderdaad niet legaal.

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-05 16:53
[...]

Ik denk dat het aanbieden strafbaarder is dan het afnemen ;)
Denk aan drugs gebruiken of dealen. Ik weet toch wel zeker dat de supplier meer strafbaar is :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 455473

Dit is weer echt bananenrepubliek Nederland, hoe kan dit gewoon zo openbaar zijn en geen één instantie die er tegen op treedt!?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Anoniem: 455473 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:46:
Dit is weer echt bananenrepubliek Nederland, hoe kan dit gewoon zo openbaar zijn en geen één instantie die er tegen op treedt!?
Met enige regelmaat worden zulk soort dingen opgerold, maar het heeft simpelweg geen hele hoge prioriteit.

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:36

-36-

Trust me. I'm an amateur

Anoniem: 455473 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 16:46:
pff... wat een speculatief taalgebruik en loze aannames.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit niets met SF te maken heeft, maar met FTM, gaat het topic daarheen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Is er eigenlijk een legale IPTV aanbieder (met Kodi plugins) c voor Belgische zenders?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Is er eigenlijk een legale IPTV aanbieder met Kodi plugin?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
One-eye864 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 11:40:
[...]

Hier vind je de zenders die bij de online pakketten horen: https://www.canaldigitaal...erlijst-vol-en-bomvol.pdf.

Met Bomvol kun je dus in ieder geval naar FOX Sports Eredivisie 1 HD kijken. Met beide pakketten ontvang je zowel Eurosport 1 als Eurosport 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
TexMex schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:44:
[...]

Hier vind je de zenders die bij de online pakketten horen: https://www.canaldigitaal...erlijst-vol-en-bomvol.pdf.

Met Bomvol kun je dus in ieder geval naar FOX Sports Eredivisie 1 HD kijken. Met beide pakketten ontvang je zowel Eurosport 1 als Eurosport 2.
Had ik heel wat posts geleden al neergezet die link ;)

Maar heb niet het idee dat TS nog meeleest verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-roenn
Arjant2 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:54:
[...]

Had ik heel wat posts geleden al neergezet die link ;)

Maar heb niet het idee dat TS nog meeleest verder.
Ik lees zeker nog mee hoor, ga me van het weekend eens verdiepen in Canal Digital, iedereen bedankt voor het meedenken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:55
Ik moet toch hard lachen!

De levertijd varieert van enkele uren tot maximaal 1 werkdag. Dezelfde dag erom vragen = onder op de stapel !

Dit zijn organisaties die niet volgens de nederlandse wet opereren. Zullen zich aan nog meer dingen zwart maken, zal een kwestie van tijd zijn tot ze opgerold worden. Om daarna weer een alternatief in het gat te zien springen. Een trend die je de laatste jaar meer ziet.

[ Voor 48% gewijzigd door DoeEensGek op 21-09-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-05 22:51
Gewoon aangeven bij BREIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De meeste zijn niet legaal, je kan dan beter naar iets als NL Ziet met een Chromecast kijken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-05 21:37
Tofu schreef op donderdag 20 september 2018 @ 06:55:
Is er eigenlijk een legale IPTV aanbieder (met Kodi plugins) c voor Belgische zenders?
Stievie met de Retrospect kodi addon. Werkt prima. Op Kodi 18 heb je dan ook de on-demand erbij, op Kodi 17 enkel de livestreams.
Pagina: 1