Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Problemen met safari

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Nikkix
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 21-09-2018
Ik heb een vraagje over mijn macbook pro 13inch van 2011.

Sinds vandaag doet mijn safari het niet meer op mijn macbook gisteren bleef hij vast hangen en heb hem geforceerd moeten stop zetten

Na steeds als ik hem probeer te openen krijg ik de melding dat hij niet geopend kan worden omdat het wordt bijgewerkt.
Mijn balk bovenin met optie’s verschijnt ook niet meer.

Al meerdere malen opnieuw opgestart blijft steeds de zelfde melding

Weet iemand hier een oplossing voor ?

Alle reacties

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:53
@Nikkix Even Activity Monitor openen en dan een proces dat begint met “update” (o.i.d) afsluiten.

Ik had gisteren ook last van dit euvel nadat ik naar Safari 12 had geupdatet. Bovenstaande oplossing zorgde ervoor dat Safari weer werkte ;)

• Nikkix
@oohh heb het geprobeerd maar er staat niks tussen dat begint of met update in

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:53
Nikkix schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 23:25:
@oohh heb het geprobeerd maar er staat niks tussen dat begint of met update in
Kun je een screenshot van de lijst met processen maken? Let even op processen met het meeste verbruik. Je kunt de screenshot hier uploaden: imgur.com

• nelizmastr
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 06:43

nelizmastr

Goed wies kapot

I reject your reality and substitute my own

• Nikkix
Oeps sorry was vergeten nar public te verandere 😅
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True