Toon posts:

Beste 55 inch 4K Hdr tv rond de 500-600 euro ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• quina22
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 25-09-2018
Mijn vraag
...
Ben op het moment aan het zoeken naar een goede 4k 55 inch hdr tv met het liefst 100 hz(dit is niet noodzakelijk want denk dat er geen tv's met 100hz voor 500-600 euro zijn) ik zal hier mijn ps4 pro xbox one x en nintendo switch op aan gaan sluiten en afentoe mijn pc met een 1080ti videokaart. heeft iemand een idee welke tv aan deze verwachtingen kan gaan voldoen ? 8)7

Heb zelf al gekeken naar de

TCL U55P6006
Lg 55UK6100PLB
sony 55XE7004
Samsung UE55NU7100W
Philips 55PUS6503
Philips 55PUS6162/12
LG 55UJ630V

bij welke van deze tv's haal ik het meeste uit mijn geld

of zijn er betere tv's dan deze voor die prijs ?

[Voor 25% gewijzigd door quina22 op 19-09-2018 11:08]

Alle reacties

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:59

defiant

Moderator General Chat
Welkom op GoT @quina22, je vraag staat in het verkeerde forum dus ik verplaats hem even naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Belangrijk bij het beantwoorden van je vraag is wat je zelf al hebt gezocht en waarom je wel/of niet denkt dat die keuzes geschikt zijn.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:59
Om even in te haken op het HDR verhaal. TV's in deze prijsklasse hebben weliswaar HDR ondersteuning, maar geen echte HDR-weergave. Daarvoor is de piekluminantie te laag en het kleurbereik te klein.

Zie hier de review van bijvoorbeeld de Sony XE 7000 serie:

https://www.homecinemamag.../review-sony-kd-55xe7000/

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:05
Klopt, wat hierboven staat.

Heb op de pc nu zo'n goedkope Samsung 43" uhd tv als monitor maar HDR aan zetten is dramatisch.

Ofwel een "echt" HDR paneel kopen dan wel die functie helemaal niet gebruiken. Biedt geen enkel voordeel, integendeel.

Nickname does not reflect reality

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee