Toon posts:

Druktoets 7x4mm gezocht

Pagina: 1
Acties:

• ronald75
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 16:55
Hi,

De PTT (nee, niet die PTT) toets is kaduuk. Nu wil ik hem best vervangen .. maar ik kan hem niet vervangen omdat ik hem niet kan vinden op het grote boze internet ... dus vandaar, hulp gevraagd!

Het knopje ziet er dus zo uit: https://imgur.com/a/Epfa4tS
7mm breed en 4 mm. hoog.

Ik heb ook al dit gevonden:
https://www.conrad.nl/p/w...schakelend-1-stuks-711740
Maar echt maten zie ik bij deze Conrad ad niet.

Ook bij Ali al het eea. gevonden; alleen niet de haakse versie (of staand, hoe je het noemt).

Zou het heel fijn vinden als jullie suggesties hebben!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Bij de Conrad moet je ook gewoon even de pdf openen, staan alle maten in.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• ronald75
yes thanks. Het is net niet degene die ik zoek; helaas

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:31
Je foto is niet heel duidelijk, maar is dit toevallig wat je zoekt?

https://www.conrad.nl/p/w...schakelend-1-stuks-711752

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Ronald1975 Je foto is dramatisch. Precies wat belangrijk is, is onscherp :X

Maar het ding bij conrad valt onder de noemer 'microswitch'. Ik kwam onder andere deze tegen. Maar je moet zelf even de juiste maat zoeken :)

[Voor 7% gewijzigd door Room42 op 18-09-2018 22:43]

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• ronald75
Klopt; de foto is dramatisch. 's avonds, met een iPhone een closeup foto is nog steeds lastig :-)
Ik zal straks een betere maken.

Meanwhile dit gevonden, en het komt wel heel erg in de buurt:
https://nl.aliexpress.com...s-Switch/32804448340.html

• jctjepkema
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-05 00:46
Wat er op je foto te zien lijkt dat er wel heel erg op ja!

• ronald75
Yes, besteld bij Ali. Ff paar weekjes wachten dus.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Is vaak wel sneller tegenwoordig, ik heb vaak spul vanuit China al met een week op de mat liggen. En voor zo'n prijs is het ook geen probleem als ze toch niet passen.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee