Toon posts:

Ik zei toch dat die CCFL kwam :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde jullie de updates aan mijn opengereten kast niet onthouden, daar had ik al voor gewaarschuwd. Dus bij deze, de ccfl zit erin. Blauw, uiteraard. Morgen komt het raamrubber, en een wazig/doorzichtige sticker. Met "Hazardous Material Inside" erop, zelf gesneden natuurlijk. Hier is de pic:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.bakker26/caseccfl.jpg

Enne suggesties, laat het me weten enzo. :)
Er zit nu ook al een tempsensor voor die ccfl, maareh, die word dus niet zo gruwelijk heet, [ wat anders met een Ccfl |:( ] dus die draait nu continu op 28 graden celcius. Ik heb hem weer terug geclockt naar 500 MHz, snel zat voor een beetje internetten en IRC'en dacht ik zo.

Verwijderd

Dim je ccfl een beetje....dit is niet mooi......het lijkt net wit licht....

Als je wilt dimmen kan je de her en der geplaatste schakelingen van ventilatorregelingen gebruiken...die doen het perfect daarvoor!!!!

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt gewoon zo omdat de foto in het donker is genomen, met een webcam. In het echt geeft hij veel minder licht als je denkt dat je op die foto ziet. In het echt geeft hij precies genoeg licht, en een dimmer is zeker niet nodig. Ik moet gewoon nog een keer een goede digicamera kopen. Komt er ook nog wel aan de komende week. :)

En het licht is alles behalve wit, het is gewoon zo blauw, dat na een tijdje erin kijken je alles rood voor de ogen wordt. :)

Verwijderd

Ik blijf het tof vinden zo'n raam met een lamp erachter, ik denk dat ik er binnenkort ook maar eens mee ga beginnen, deze ziet er ieg erg netjes uit, toppie hoor :)