Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• MC_Koot
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 07-10 12:00
Mijn vraag
Ik heb een Iphone se. Ik vind het nogsteeds een hele fijne telefoon om dagelijks te gebruiken maar ik denk toch dat het tijd voor een upgrade is. Mijn opslag en iCloud opslag is beide vol, dit zorgt voor problemen. (ik weet dat ik het kan opruimen maar alles wat erop staat is wel belangrijk). Ik kijk al lang uit naar de nieuwe Iphone, al sinds voor de X. Ik was van plan om toen die te kopen maar dat had ik toen niet gedaan vanwege de prijs. Nu zijn juist de prijzen zelfs omhoog gegaan van de Xs. Ik weet nu niet of het verstandig is om een iphone te kopen. Nu vraag ik me af, moet ik upgraden naar een Iphone Xs, Xr of van Iphone afstappen en naar bijvoorbeeld de Oneplus 6t gaan wanneer die uitkomt? Of zelfs bij mijn Se blijven.

Het liefst besteed ik niet teveel geld maar ik wil toch wel bij Apple blijven vanwege iCloud en al mijn andere apparaten van Apple.

Beste antwoord (via MC_Koot op 20-09-2018 17:14)

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 01:19
Of een iPhone 8 met 64GB (geloof ik standaard). Heb je toch nog een vrij recent model (vorig jaar) voor een redelijke prijs. Al is dat laatste natuurlijk subjectief.. als je echt minder uit wil geven zal het een iPhone 7 of een tweedehands model moeten worden denk ik.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

16gb SE ? ga je toch voor een 7 32gb

Eating Iron @Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 01:19
Of een iPhone 8 met 64GB (geloof ik standaard). Heb je toch nog een vrij recent model (vorig jaar) voor een redelijke prijs. Al is dat laatste natuurlijk subjectief.. als je echt minder uit wil geven zal het een iPhone 7 of een tweedehands model moeten worden denk ik.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True