Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Robert Poelstra
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 29-09-2018
Mijn vraag
...Mijn xiaomi A2 loopt vast bij opstarten

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Android loopt vast bij het opstarten. volgens instructie reboot. Icoon blijft staan. Werkt niet. Plaatselijke telefoonwinkel lukt rebooten ook niet.
Bij xiaomi gekeken of ik wellicht software kan vinden om dit op te lossen. Niets gevonden.
telefoon met laptop verbonden. Hij ziet het apparaat wel maar ik kan er niets mee.

Wat kan ik doen?

groet,
Robert

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Robert Poelstra welkom op Tweakers.

Om je zo goed mogelijk te helpen is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over het probleem, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus het volgende toe willen voegen:
- Werkt opnieuw opstarten niet of werkt opstarten niet?
- Wat heb je gedaan voordat het probleem zich afspeelde? (Update o.i.d.?)
- Waar heb je het toestel gekocht?
- Hoe oud is het toestel?

• David13
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 20-02 01:10
Probeer de recovery mode te starten (wanneer je telefoon uit staat volume up + power ingedrukt houden), als dat lukt doe je van daaruit een factory reset (in recovery scroll je met de volume knoppen door de opties, bevestigen doe je met de power knop).

• Robert Poelstra
Recovery mode werkt ook niet helaas.Even licht het android scherm op en dan is ie weer uit.

• David13
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 20-02 01:10
Heb je hem in Nederland gekocht? Want dan zou ik hem gewoon terug sturen ipv zelf ermee te gaan pielen.

• Robert Poelstra
nee, maar ik ga er wel mee naar een zaak die xiaomi verkoopt.

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Robert Poelstra schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:16:
nee, maar ik ga er wel mee naar een zaak die xiaomi verkoopt.
0 kans.
Als je hem geïmporteerd hebt, gaan die er niks mee doen.
Ben sowieso wel benieuwd welke tent dat is.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Robert Poelstra zoals ik in mijn eerdere post al had aangegeven is het geven van voldoende informatie essentieel tot het oplossen van je probleem. Zou je mijn vragen dus alsnog willen beantwoorden, want zo komen we niet echt verder.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True