Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] CS:GO kistjes openen

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• YonikeVD
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 18-09-2018
Hallo,

Ik wil graag wat kistjes openen op CS:GO maar door een of andere domme wet kan dat helaas in nederland niet. Nu heb ik een VPN aangeschaft alleen werkt het nog steeds niet als ik de VPN op bijvoorbeeld duitsland zet. Ik heb ook geprobeerd CS:GO vanaf een duitse steam server te downloaden en vervolgens met de VPN in duitsland kisten te kopenen maar dat ging ook niet. Hebben jullie misschien een idee hoe ik alsnog dan wat kistjes openen kan?

Alvast bedankt

Miep

• rg-mohwa
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21:05

rg-mohwa

Phoe Hé

het mag niet van de wet, dus waarschijnlijk ook niet op tweakers

• RGAT
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Steam linkt jouw account aan een land, dat staat los van jouw land/taalinstelling op Steam (en dus ook of je een VPN gebruikt)...
Oftewel: CSGO crates op Steam waarvan Valve heeft genoteerd dat ze Nederlands zijn krijg je niet open...
Je kan ze verkopen op de market voor 3ct waarvan je er 1ct terug ziet...
Verder omzeilen van die beveiliging is ook niet een onderwerp voor hier...

RGAT wijzigde deze reactie 18-09-2018 15:34 (4%)

Fixing things to the breaking point...

• Dweebus
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 17:48
rg-mohwa schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:32:
het mag niet van de wet, dus waarschijnlijk ook niet op tweakers
Volgens mij mag hij best van dat soort kistjes openen.

Ze mogen alleen niet worden aangeboden door die game-makers.

Of zie ik dat helemaal verkeerd?

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:44

Geronimous

Moderator Spielerij
We gaan je niet helpen met het omzeilen van de Nederlandse wetgeving en beperkingen daarvan voor CS GO :)

FT-17 FTW!

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True