Toon posts:

LG 795+ FT of Samsung 700 IFT

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een platte 17 inch monitor. Ik wil kiezen tussen bovengenoemde monitoren. Op papier zijn ze vergelijkbaar. Ik weet geen winkel waar ze naast elkaar staan. Wie heeft ervaring met deze monitoren. Welke is beter/mooier?

Verwijderd

Ik zelf heb de heb die LG 795FT +. Dit rulez gewoon. Toffe knopjes voor het OSD menu. Strak design. Relax veel instellingen. Haarscherp. En ga maar effe door. Die Samsung hebt volgens mij overal net iets minder.
Een allarbaste monitor is relax.

Verwijderd

Ik ken alleen de LG 795 ft+ (want die heb ik zelf) en dat is een erg mooi beeld.

Verwijderd

Naar mijn weten heeft die Samsung 2 correctie lijntjes in de beeldbuis, en dat kan op een gegeven moment best wel gaan irriteren. Zelf heb ik de LG 775FT, en die heeft dat net zoals de 795FT niet.. :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:25
Even een correctie:

De SAMSUNG heeft GEEN lijnen in beeldscherm!!
Ik heb hetzelfde type net 1 maand, en het ziet er goed uit.
Lekkere resoluties en refreshrates en een laag dp van 0.24 dacht ik.
Monitor ziet er echt ook goed uit, niet te goedkoop.

Zit goede handleiding bij en software etc..

Samsung is misschien wat onbekend maar zeker niet minder dan bekendere merken.

Ik zou zeggen, ga eens voor een SAMSUNG Syncmaster 700 IFT!!

• Hoyden
O ja, mensen ga nu geen dingen zeggen die je niet zeker weet!

Als je de monitor niet kent kun je ook beter niet zeggen welke dingen die wel en niet heeft!!
Ik noem geen namen, lijk mij duidelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil kiezen tussen deze monitoren omdat ze allebei een mooi beeld hebben, plat zijn en geen lijnen hebben (voor de zgn aperture grill van trinitron). Het gaat nu dus niet over lelijk en mooi maar over mooi of nog een beetje mooier. Ik heb beide monitoren wel kunnen zien, maar in verschillende winkels.
Wie kan betrouwbare info geven over een praktische vergelijking tussen deze monitoren, of een review oid??

• Hoyden
Ik heb ook naar reviews gezocht maar helaas.

Een klein stukje over de samsung 700ift stond in de Computertotaal, CT award 99.
Die heeft die volgens mij ook gekregen.

Verder heb ik niks kunnen vinden..
Suc6

Verwijderd

Dank je wel The Fox, das meer dan duidelijk :( Ik heb me duidelijk vergist, was in de war met andere monitor (zat in me kop met Sony, heb het nog opgezocht vandaag) en ik heb zo'n Samsung toevallig ook niet hier op me kamertje staan.... Maar in ieder geval bedankt voor je zeer kritische en scherpe kritiek

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb zelf de LG 795FT+ >:)

Ik moet zeggen dat dit een fijne monitor is, ik heb deze vergeleken met een llyama, maar deze is veel scherper en heeft geen lamellen! :) :)

Whatever.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41
in het kort: de flatron heeft een superbeeld voor een superprijs ;-)

(heb 'm een half jaartje geleden gekocht voor 750 piek)
Pagina: 1