Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sticker voor TV rand

Pagina: 1
Acties:

• umbrellavs
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 11-05 09:58
Ik heb een aparte vraag, ik heb een zwarte tv, super blij mee maar ik wil graag een witte omdat dat mooi bij het interieur past. Dus ik zat te denken wat zou het mooi zijn als ik zeg maar de randen zou kunnen bestickeren....heeft iemand dit gedaan of weet iemand waar ik dit evt kan kopen..

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20:25

Falcon

Q.A. Engineer (.net/azure)

Wrappen van je tv omlijsting, net als auto's?

https://www.wrapfolie.nl/...olie/Glans-wit-wrap-folie

[Voor 44% gewijzigd door Falcon op 18-09-2018 12:56]

"You never come second by putting other people first"

• umbrellavs
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 11-05 09:58
juustem wrappen van je TV thank u

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:47

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk wel uit met het hanteren van je mesje. Voor je het weet snij je door de plaat van je scherm heen. Als dat gebeurt lopen je ledjes weg en is het bye bye TV.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True