Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Youtube op Ipad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tijs Beek
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 27-05 14:38
Mijn vraag
Op Android, Wanneer je een video in fullscreen hebt kan je linksboven klikken en kom je terecht op de homescreen van youtube,

Op Apple mis ik die knop. Dit stoort heel erg.. Is het mogelijk om de shortcut alsnog te doen?

Alle reacties

• iAR
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Tijs Beek schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:26:
Mijn vraag
Op Android, Wanneer je een video in fullscreen hebt kan je linksboven klikken en kom je terecht op de homescreen van youtube,

Op Apple mis ik die knop. Dit stoort heel erg.. Is het mogelijk om de shortcut alsnog te doen?
Ik heb geen idee wat je bedoelt... je kunt een video wel minimaliseren door hem volgens mij naar beneden te swypen en vervolgens verder door de app te bladeren.

Misschien is het handig om je vraag wat duidelijker te formuleren, dan via google te zoeken of in de app wat swypen.

• Tijs Beek
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 27-05 14:38
Laat maar, Het is niet mogelijk wat ik wil. Fijne dag nog verder!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True