Mijn vraag:
Ik heb bij mijndomein een domein aangeschaft en ik heb hun gidsen gevolgd voor een srv record om een minecraft server te forwarden, alleen wil ik er 2 forwarden dus dat bijvoorbeeld xx.xx.xx.xx:25565 naar msv.xxx.nl gaat en dat xx.xx.xx.xx:25566 naar msp.xxx.nl gaat alleen nu moet alles goed ingesteld zijn alleen werkt het niet, hij stuurd beiden msv- en msp.xxx.nl naar 25565 en hij split ze niet, nu heb ik dat ook geprobeerd met een lagere port voor een dynmap (op poort 8123) maar dat werkt ook niet (dus heb daarvoor maar een url rewrite gebruikt).
dus mijn vraag is dan heeft iemand hier ervaring mee? of een oplossing voor?
(want ik heb de klantenservice al gemaild maar daar krijg ik geen antwoord van helaas.)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
spigot en vanila minecraft server, windows server 2016
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb uitleg van hoe je de srv records moet instellen gevonden, meer niet echt.
(excuses als ik deze vraag in de verkeerde topic heb gezet).
Hoe ik het heb ingesteld op mijndomein zijn dns instellingen:

Wat mijndomein zegt hoe je het moet instellen:

Ik heb bij mijndomein een domein aangeschaft en ik heb hun gidsen gevolgd voor een srv record om een minecraft server te forwarden, alleen wil ik er 2 forwarden dus dat bijvoorbeeld xx.xx.xx.xx:25565 naar msv.xxx.nl gaat en dat xx.xx.xx.xx:25566 naar msp.xxx.nl gaat alleen nu moet alles goed ingesteld zijn alleen werkt het niet, hij stuurd beiden msv- en msp.xxx.nl naar 25565 en hij split ze niet, nu heb ik dat ook geprobeerd met een lagere port voor een dynmap (op poort 8123) maar dat werkt ook niet (dus heb daarvoor maar een url rewrite gebruikt).
dus mijn vraag is dan heeft iemand hier ervaring mee? of een oplossing voor?
(want ik heb de klantenservice al gemaild maar daar krijg ik geen antwoord van helaas.)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
spigot en vanila minecraft server, windows server 2016
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb uitleg van hoe je de srv records moet instellen gevonden, meer niet echt.
(excuses als ik deze vraag in de verkeerde topic heb gezet).
Hoe ik het heb ingesteld op mijndomein zijn dns instellingen:

Wat mijndomein zegt hoe je het moet instellen:

[Voor 16% gewijzigd door J.verhulst op 18-09-2018 13:23]