Heb ik een aanvraag voor een Libertel 240 abonnenment gedaan via gomobile, krijg ik van hun te horen dat Libertel de aanvraag heeft afgewezen "vanwege een niet nader omschreven reden"... 
Ik bellen naar Libertel, krijg ik te horen dat je alleen schriftelijk kan klagen...
Ik gomobile opbellen, met die man wat gepraat, is waarschijnlijk de reden dat ik student ben; zij geloven dan dus waarschijnlijk niet dat ik zo'n "duur" abo kan betalen...
Wie zijn zij om te bepalen wat ik wel of niet kan betalen? Ik betaal nu 50,- bij D* (weten ze aangezien zij het nummerbehoud zouden moeten verzorgen) en ik zou Libertel geen 75,- kunnen geven? (Wat het niet is trouwens, aangezien ik 35,-/mnd van gomobile terug zou krijgen).
Wat een smerige slettenstreek, het is dat ze een lekker netwerk hebben anders hadden ze de pot op gekund.

Lekker positief verhaal zie ik...
Ik bellen naar Libertel, krijg ik te horen dat je alleen schriftelijk kan klagen...
Wat een smerige slettenstreek, het is dat ze een lekker netwerk hebben anders hadden ze de pot op gekund.
Lekker positief verhaal zie ik...
.... Ik weet het ook niet