Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Origin Battlefield Games: DLC niet binnen te halen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 10:08

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Mijn vraag
Nadat ik mijn pc heb geupgrade ben ik al mijn BF titels binnen aan het halen, maar veel DLCs die ik voor de premium memberships heb willen niet starten, terwijl hij aangeeft PREMIUM te zijn, ook op de pas gebouwde pc voor mijn zoontje heb ik EA ACCESS erop gezet, en hierin speelt hetzelfde.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Origin client, en gezien het op meerdere systemen speelt lijkt het me vooral aan die software te liggen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zodra ik in de server lijsten een game start waarin een DLC map draait, geeft hij aan dat deze niet aanwezig is, met de mogelijkheid deze in Origin te openen, normaal zou hij deze dan moeten downloaden maar er gebeurt niets. Ook het inloggen als admin in Origin heeft geen zin, lees er best veel over, alleen geen oplossing.

Zowel BF1, BF3 als BF4 is premium, alleen dus zonder die DLCs... :F :?

Weinig zin om die 200gb weer opnieuw binnen te moeten halen :'( :+

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Alle reacties

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De DLC's zijn onderdeel van de games zelf zover ik weet. Ik heb volgens mij nog nooit de DLC apart hoeven te downloaden voor al die games?

EDIT:
Blijkbaar is dat voor Battlefield wel nodig (lekker onlogisch, imo). Je hebt in Origin bij de games als het goed is een tabje 'Extra content' of 'Game details' oid als je de eigenschappen / details van de games opent met rechtermuisknop. Aldaar kun je de DLC downloaden, wel even scrollen wellicht. bron en nog een bron

[Voor 70% gewijzigd door CH4OS op 18-09-2018 12:04]

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Daar valt het dus niet te downloaden, sommige wel maar bij BF3 bv niet de END GAME en AFTERMATH addon, en krijg dus ook geen enkele manier opnieuw binnengehaald. Op de pc van mijn zoontje, met die EA ACCESS zie ik in bf3 helemaal geen addons, op battlelog zie ik hem wel als Premium member staan, en voor BF4 werden de addons wel benoemd met zijn aanmelding in het friends overzicht... Erg wazig, alle topics online eindingen in EA support chat, waarna het vaak wel werkt maar daar moet ik dan tijd voor zien te maken, ik had op een makkelijkere fix gehoopt ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Denk dat EA Support ook zal beginnen met proberen te herinstalleren. Dus om dat uit te sluiten kun je zoiets dan op voorhand natuurlijk al doen. Dan kun je daarna tegen de Support zeggen dat je dat al geprobeerd hebt. ;)

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Gezien het op de pc van zoontje ook zo mis gaat, lijkt het me toch bij Origin te zitten, maar ik kan het wellicht proberen, maar eigenlijk weet ik al dat het toch op hetzelfde uitkomt, zeker gezien het typisch die 2 DLCs zijn die telkens terugkomen als je er naar zoekt...

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-06 23:10

Stronkie

Where wind is Trouble

weet je zeker dat je op beide accounts EA Access nog actief hebt. Heb ik ookgehad. Al mijn Games waren terug gezet naar de normale versie omdat EA Access verlopen was. Pas nadat is EA Access verlengd had kon ik weer gebruik maken van de extra dingen in BF , Sims etc

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Hey Stronkie, jep heb op mijn account geen EA access maar zelf premium op de games, in bf1 werkt alles prima maar krijg in 3 en volgens mij ook in 4 geen enkele DLC server gestart, terwijl ik wel bepaalde geinstalleerd heb staan, vermaak me met b1 en ga binnenkort de EA chat wel benaderen, let ze maar eens werken voor hun geld ;) Jij speelde al mee in BF Vietnam de 2e in de franchise, didnt you?!

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-06 23:10

Stronkie

Where wind is Trouble

Jep en sinds dien braaf alle BF games gekregen / gekocht .

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
For Future Reference:

What they had me do today, on Windows 10, Limited Edition:
Close Origin and Battlelog.
Enable "Show hidden files" in Control Panel, Appearance, File Explorer Options, View, Show hidden...
Press Windows key & R, type (or old "Run"): %ProgramData%
Open the Origin folder and delete all the files EXCEPT Local Content.
Press Windows key & R, type %AppData%
In this Roaming folder, delete the Origin folder.
Click AppData in the address bar, Open the Local folder, delete the Origin folder.
Restart you PC and log back into Origin.
In Origin, right click on BF3 and click Repair.
Then, use Internet Explorer as the default browser to open Battlefield Battlelog/game.

I had to:
In your user profile (click your name in the upper right), UNCLICK "Use plugin-free game launching" box.

I just made this my homepage in IE for when I want to play- http://battlelog.battlefield.com/bf3/
(I normally use Firefox)
Im able access since I tried this 4 days ago

straks even testen, maar ik verwacht dat dit het zal fixen ;)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True