Vraag

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-02 16:29
Hoi allen,

Ik heb recent een nieuwe Garmin Vivoactive HR gekregen, nadat de vorige kapot was gegaan door waterschade. Nu heb ik alles opnieuw ingesteld, maar blijft het horloge meldingen geven m.b.t. de connectie met mijn telefoon. Als ik bijv. weg loop of in de buurt kom van mijn telefoon geeft hij hiervan melding (telefoon verbonden/telefoon niet verbonden).

Nu ben ik alle settings af gegaan, maar kan ik nergens vinden waar ik deze melding uit kan zetten. Ook op de garmin forums kom ik niks tegen. Iemand een idee?

Beste antwoord (via stoeber op 19-09-2018 14:48)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dit is toch gewoon de optie "Connect alert"? Die kun je op het horloge uitzetten.

Ga naar de settings, klik op Bluetooth en ga naar de 4e optie, "Connect alert".
Zet je die op Off, dan krijg je de meldingen dat je binnen/buiten bereik bent niet meer.

Alle reacties

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-06 05:51
Misschien begrijp ik je niet helemaal correct maar volgens mij is dat gewoon standaardgedrag. De verbinding is via bluetooth, zodra je te ver van je telefoon bent, zal de vivoactive dat aangeven.

From DEC to Dragon.

• stoeber
Dat zou kunnen verklaren waarom ik het niet uit kan zetten, maar bij mijn vorige toestel kreeg ik deze meldingen niet. Ook is mij geen update bekend waar dit in is opgenomen.

• Dinmi
Ik had een vivosmart waarbij dat in elk geval zo was. Ik vond het juist handig :-). Meldingen van mail en telefoon kwamen ook netjes binnen. Kun je alleen uitzetten door de bluetooth-verbinding uit te schakelen.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dit is toch gewoon de optie "Connect alert"? Die kun je op het horloge uitzetten.

Ga naar de settings, klik op Bluetooth en ga naar de 4e optie, "Connect alert".
Zet je die op Off, dan krijg je de meldingen dat je binnen/buiten bereik bent niet meer.

• stoeber
Thx Speed!!!

• Dinmi
Ah...Die optie had ik inderdaad niet op de Vivosmart.

From DEC to Dragon.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee