Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Hoi allen,

Ik heb recent een nieuwe Garmin Vivoactive HR gekregen, nadat de vorige kapot was gegaan door waterschade. Nu heb ik alles opnieuw ingesteld, maar blijft het horloge meldingen geven m.b.t. de connectie met mijn telefoon. Als ik bijv. weg loop of in de buurt kom van mijn telefoon geeft hij hiervan melding (telefoon verbonden/telefoon niet verbonden).

Nu ben ik alle settings af gegaan, maar kan ik nergens vinden waar ik deze melding uit kan zetten. Ook op de garmin forums kom ik niks tegen. Iemand een idee?

Beste antwoord (via stoeber op 19-09-2018 14:48)

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dit is toch gewoon de optie "Connect alert"? Die kun je op het horloge uitzetten.

Ga naar de settings, klik op Bluetooth en ga naar de 4e optie, "Connect alert".
Zet je die op Off, dan krijg je de meldingen dat je binnen/buiten bereik bent niet meer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Misschien begrijp ik je niet helemaal correct maar volgens mij is dat gewoon standaardgedrag. De verbinding is via bluetooth, zodra je te ver van je telefoon bent, zal de vivoactive dat aangeven.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
Dat zou kunnen verklaren waarom ik het niet uit kan zetten, maar bij mijn vorige toestel kreeg ik deze meldingen niet. Ook is mij geen update bekend waar dit in is opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
Ik had een vivosmart waarbij dat in elk geval zo was. Ik vond het juist handig :-). Meldingen van mail en telefoon kwamen ook netjes binnen. Kun je alleen uitzetten door de bluetooth-verbinding uit te schakelen.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dit is toch gewoon de optie "Connect alert"? Die kun je op het horloge uitzetten.

Ga naar de settings, klik op Bluetooth en ga naar de 4e optie, "Connect alert".
Zet je die op Off, dan krijg je de meldingen dat je binnen/buiten bereik bent niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stoeber
Thx Speed!!!

• Dinmi
Ah...Die optie had ik inderdaad niet op de Vivosmart.

From DEC to Dragon.

Pagina: 1