Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gamen op full hd. Hoeft niet max alles, maar wel full hd met redelijk settings. af en toe een filmpje bewerken maar dat is echt heel erg licht.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zit te denken aan max 600. dat is dan zonder scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
helemaal niks. Mijn systeem is te oud. is nu een i5 750 met een 7770 1gb videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledig systeem zonder windows. de licentie kan ik overzetten..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merkenvoorkeur. zelf bouwen is niet echt mijn ding. ik heb 2 linkerhanden en de motoriek van aan wandelende tak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen speciale eisen.
Ga je overklokken?
ben niet van plan over te gaan kokken
Wat verwacht je van ons?
eigenlijk een second opinion, een extra blik op mijn keuze en input waar ik de mist in ga
Ik wil dus gaan gamen op full hd. Denk dat aan veel RPG games, voor mijn zoontje minecraft met veel mods. maar spellen als civilization enz zijn wat ik geweldig vindt. Mijn huidige systeem is nu 10 jaar oud en trekt dit niet meer.
Ik heb even geen idee hoe ik het netjes in een rij krijg, maar voor 550 euro kan ik het volgende in elkaar zetten
i3 8100 (standaard koeler)
8gb dd4 2400 (crucial)
480 SSD kingston
gigabyte 1050 met 2gb h310m
gigabyte basic moederbordje
400 watt be quit system power 9 voeding
Cooltek KX tower.
Is dit een systeem waarmee je (uiteraard geen glazen bol maar verwachting) weer een jaar of 5 redelijk mee uit de voeten kan?
ik wil graag gamen op full hd. Hoeft niet max alles, maar wel full hd met redelijk settings. af en toe een filmpje bewerken maar dat is echt heel erg licht.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik zit te denken aan max 600. dat is dan zonder scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
helemaal niks. Mijn systeem is te oud. is nu een i5 750 met een 7770 1gb videokaart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledig systeem zonder windows. de licentie kan ik overzetten..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merkenvoorkeur. zelf bouwen is niet echt mijn ding. ik heb 2 linkerhanden en de motoriek van aan wandelende tak.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen speciale eisen.
Ga je overklokken?
ben niet van plan over te gaan kokken
Wat verwacht je van ons?
eigenlijk een second opinion, een extra blik op mijn keuze en input waar ik de mist in ga
Ik wil dus gaan gamen op full hd. Denk dat aan veel RPG games, voor mijn zoontje minecraft met veel mods. maar spellen als civilization enz zijn wat ik geweldig vindt. Mijn huidige systeem is nu 10 jaar oud en trekt dit niet meer.
Ik heb even geen idee hoe ik het netjes in een rij krijg, maar voor 550 euro kan ik het volgende in elkaar zetten
i3 8100 (standaard koeler)
8gb dd4 2400 (crucial)
480 SSD kingston
gigabyte 1050 met 2gb h310m
gigabyte basic moederbordje
400 watt be quit system power 9 voeding
Cooltek KX tower.
Is dit een systeem waarmee je (uiteraard geen glazen bol maar verwachting) weer een jaar of 5 redelijk mee uit de voeten kan?