Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• copywizard
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Ik zoek een?
Mobiele telefoon hieraan heb ik wel enige eisen.
Zo wil ik een telefoon zonder notch maar het liefst zo groot mogelijk scherm oppervlak.
Ik ben niet merk gebonden maar wil wel 100% android en 0% IOS.
Verder moet het een high-end telefoon zijn maar wel voor een prijs incl. abo van rond de 40 euro per maand.
en het liefst met zo min mogelijk bij betalen voor het toestel zelf.

ik wil graag zaken als :

Snapdragon 8xx series cpu
NFC (draadloos laden)
Vingerafdruk scanner (liefst onder het scherm)
Maximaal 5,5inch scherm (eventueel groter als bezels nagenoegen niet bestaan)

Dingen waar ik geen waarde aan hecht zijn :
materiaal waarvan het toestel gemaakt is.
Het type scherm.
3,5mm jack
merk.
camera

Wat is je budget?
incl. abo (van t-mobile) rond de 40 euro per maand maximaal 50 a 100 euro betalen voor het toestel zelf

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
dagelijks gebruik gewoon bellen, appen en wat games spelen waaronder pokemon go dus misschien is een grote accu wel handig ;)

Wat heb je zelf al gevonden?
zelf waren er wel enkele opties waaronder de :
xioumi mi mix 2s (staat tot nu toe boven aan mijn lijstje maar is wel 6 inch en geen idee of hij veel groter is dan mijn S7? Broekzak probleem, en vingerafdruk scanner op de achterkant)
oppo find x (maar helaas ver boven budget)

Welke vragen heb je hier nog over?
mijn vraag is dan ook zijn er eventueel goede alternatieven die ik over het hoofd zie die voldoen aan mijn wensen?
eigenlijk moet mijn vraag ook iets uitgebreider zijn met " komen er eventueel tussen nu en 2 a 3 maanden wel toestellen op de markt die beter voldoen aan mijn wensen?"

p.s. ik heb een hekel aan notches hoe klein ze ook zijn ik heb mijn leven nog nooit gebruik gemaakt van de front camera dus voor mij mag die volledig afwezig zijn.

[Voor 5% gewijzigd door copywizard op 18-09-2018 10:24]

AMD Ryzen 5600X, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI GTX960 2G, 32GB Corsair DDR4

Alle reacties

• Opgeduveld
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-06 18:07
Waarom upgrade je je S7 niet naar een S8 of S9? Lijkt mij een prima upgrade

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 10:46
copywizard schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:12:
xioumi mi mix 2s (staat tot nu toe boven aan mijn lijstje maar is wel 6 inch en geen idee of hij veel groter is dan mijn S7?
https://goo.gl/ziZC45

• eelcootjuh
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-06 11:11
Ik ben van de S7 naar de Mi Mix 2S gegaan. Hij is zeker een stuk groter, maar daar ben je zo aan gewend. In mijn broekzakken past hij wel zonder problemen en de vingerafdruk scanner aan de achterkant is ideaal. Werkt super goed en voelt heel natuurlijk.

De front camera zit aan de onderkant, dus als je deze camera toch eens wilt gebruiken dan moet je even je telefoon omdraaien. Anders zit je naar een onderkin te kijken :p.

Maar ik ben erg fan van de Mi Mix 2S.

• copywizard
  • Niet online
Opgeduveld schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:15:
Waarom upgrade je je S7 niet naar een S8 of S9? Lijkt mij een prima upgrade
dat is een goed punt maar ik ben de bloatware van samsung een beetje zat ook vind ik de huidige toestellen niet mooi
damn ! dat is een verdomd handige site thx!
eelcootjuh schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:19:
Ik ben van de S7 naar de Mi Mix 2S gegaan. Hij is zeker een stuk groter, maar daar ben je zo aan gewend. In mijn broekzakken past hij wel zonder problemen en de vingerafdruk scanner aan de achterkant is ideaal. Werkt super goed en voelt heel natuurlijk.

De front camera zit aan de onderkant, dus als je deze camera toch eens wilt gebruiken dan moet je even je telefoon omdraaien. Anders zit je naar een onderkin te kijken :p.

Maar ik ben erg fan van de Mi Mix 2S.
ja die vingerafdruk scanner zie ik het meest tegenop een kennis van mij heeft een LG met op die plek de scanner en kon er eigenlijk niet echt aan wennen?

eigenlijk moet mijn vraag ook iets uitgebreider zijn met " komen er eventueel tussen nu en 2 a 3 maanden wel toestellen op de markt die beter voldoen aan mijn wensen?"

[Voor 76% gewijzigd door copywizard op 18-09-2018 10:24]

• Verona27
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 16-05 17:16
copywizard schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:20:
[...]

dat is een goed punt maar ik ben de bloatware van samsung een beetje zat ook vind ik de huidige toestellen niet mooi

[...]

damn ! dat is een verdomd handige site thx!

[...]

ja die vingerafdruk scanner zie ik het meest tegenop een kennis van mij heeft een LG met op die plek de scanner en kon er eigenlijk niet echt aan wennen?
Als je weinig bloatware wilt weet ik niet of je heel blij gaat worden van een Xiaomi. Wat betreft wennen aan de vingerafdrukscanner op de achterkant: ik had zelf ook een LG en was er zo aan gewend. Vriendin hetzelfde.. Vind het eigenlijk best een handige plek, behalve als ie op je bureau ofzo ligt.

[Voor 15% gewijzigd door Verona27 op 18-09-2018 10:24]

• copywizard
  • Niet online
Verona27 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:23:
[...]

Als je weinig bloatware wilt weet ik niet of je heel blij gaat worden van een Xiaomi. Wat betreft wennen aan de vingerafdrukscanner op de achterkant: ik had zelf ook een LG en was er zo aan gewend. Vriendin hetzelfde.. Vind het eigenlijk best een handige plek, behalve als ie op je bureau ofzo ligt.
ja precies dat dus

en inderdaad ik heb nooit eerder een xiaomi gehad dus geen idee of die veel of weinig bloatware heeft? maar dat moet ik dan denk ik maar eens gaan googlen

• eelcootjuh
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18-06 11:11
copywizard schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:26:
[...]

ja precies dat dus

en inderdaad ik heb nooit eerder een xiaomi gehad dus geen idee of die veel of weinig bloatware heeft? maar dat moet ik dan denk ik maar eens gaan googlen
Ik heb er een losse launcher op gezet en rommel er af gegooid of gehide in de menu's. Ik ben niet zo fan van de Xiaomi interface, maar dat is ieder persoonlijk. Al met al erg tevreden over de telefoon en de kwaliteit enzo. Heb de telefoon nu zo'n 5 maanden, en eigenlijk nog geen moment van klagen gehad.

• copywizard
  • Niet online
eelcootjuh schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:34:
[...]

Ik heb er een losse launcher op gezet en rommel er af gegooid of gehide in de menu's. Ik ben niet zo fan van de Xiaomi interface, maar dat is ieder persoonlijk. Al met al erg tevreden over de telefoon en de kwaliteit enzo. Heb de telefoon nu zo'n 5 maanden, en eigenlijk nog geen moment van klagen gehad.
Ja zelf gebruik ik zins kort de nova launcher op mijn S7 omdat die launcher van smasung gewoon iedere dag trager en trager werd.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True