benaderen van gegevens van een clone van Whatsapp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1117263

Topicstarter
goedenavond,
ik heb een duelsim toestel van samsung. om op beide nr's whatsapp te kunnen gebruiken heb ik met app cloner een clone van whats app gemaakt. deze werkte zeer goed. Ik weet niet waardoor maar beide whatapp apps vroegen vandaag om een nieuwe aanmelding. de originele app ging goed maar de clone niet. ik kom nu niet meer in de clone. In de clone staan wel belangrijke berichten. Ik ben daarom op zoek naar een oplossing zodat ik toch bij de berichten kan komen.
wie kan mij daarbij helpen??

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Anoniem: 1117263 Je geeft wel erg weinig info, zoals wat voor fout je krijgt (dat je niet meer in de clone komt). Dus waarom heb je eigenlijk die vragen die er stonden weggehaald? Want dan was dat alles nu beantwoord geweest ;)

Maar had je geen backup ingesteld dan op beide whatsapp's? Want die zou je kunnen proberen te herstellen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Room42 bedankt voor je bericht. voor mij is het nieuw om langs deze weg hulp te vragen. DE foutmelding die ik krijg is dat er een nieuwere versie van Whatsapp moet worden geinstaleerd. omdat de verificatie code (sms) niet goed overkomt.
Op dat moment gaat hij weer naar het eerste scherm (invoer van het 06 nr). daardoor kom ik niet verder in de app. Ik blijf dus hangen bij de ‘inlog’. Ik ben dus op zoek naar een manier om voorbij het eerste scherm te komen of via een nieuwe clone de gegevens op de telefoon kan benaderen.
Ik heb de backup wel ingesteld (dat gaat ook goed bij de originele versie), maar ik vermoed dat dat bij de clone versie niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:25
Anoniem: 1117263 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 06:33:
@Room42 bedankt voor je bericht. voor mij is het nieuw om langs deze weg hulp te vragen. DE foutmelding die ik krijg is dat er een nieuwere versie van Whatsapp moet worden geinstaleerd. omdat de verificatie code (sms) niet goed overkomt.
Op dat moment gaat hij weer naar het eerste scherm (invoer van het 06 nr). daardoor kom ik niet verder in de app. Ik blijf dus hangen bij de ‘inlog’. Ik ben dus op zoek naar een manier om voorbij het eerste scherm te komen of via een nieuwe clone de gegevens op de telefoon kan benaderen.
Ik heb de backup wel ingesteld (dat gaat ook goed bij de originele versie), maar ik vermoed dat dat bij de clone versie niet goed gaat.
Heb je al geprobeerd een nieuwe versie van WhatsApp te installeren? En dan in het specifiek, is de clone ook die nieuwere versie? Kijk dan eens of de versie van de kloon hetzelfde is als die van de niet-kloon (die wel werkt).

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@developer de versie wijkt af alleen zou ik niet weten hoe ik de clone versie kan vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05:57

br00ky

Moderator Harde Waren
@Anoniem: 1117263, wat dit in een subforum over opslagtechnologie weet ik niet... Schopje naar Android smartphones.
Pagina: 1