Toon posts:

benaderen van gegevens van een clone van Whatsapp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• RonaldSto
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18-09-2018
goedenavond,
ik heb een duelsim toestel van samsung. om op beide nr's whatsapp te kunnen gebruiken heb ik met app cloner een clone van whats app gemaakt. deze werkte zeer goed. Ik weet niet waardoor maar beide whatapp apps vroegen vandaag om een nieuwe aanmelding. de originele app ging goed maar de clone niet. ik kom nu niet meer in de clone. In de clone staan wel belangrijke berichten. Ik ben daarom op zoek naar een oplossing zodat ik toch bij de berichten kan komen.
wie kan mij daarbij helpen??

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@RonaldSto Je geeft wel erg weinig info, zoals wat voor fout je krijgt (dat je niet meer in de clone komt). Dus waarom heb je eigenlijk die vragen die er stonden weggehaald? Want dan was dat alles nu beantwoord geweest ;)

Maar had je geen backup ingesteld dan op beide whatsapp's? Want die zou je kunnen proberen te herstellen.

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

• RonaldSto
@Room42 bedankt voor je bericht. voor mij is het nieuw om langs deze weg hulp te vragen. DE foutmelding die ik krijg is dat er een nieuwere versie van Whatsapp moet worden geinstaleerd. omdat de verificatie code (sms) niet goed overkomt.
Op dat moment gaat hij weer naar het eerste scherm (invoer van het 06 nr). daardoor kom ik niet verder in de app. Ik blijf dus hangen bij de ‘inlog’. Ik ben dus op zoek naar een manier om voorbij het eerste scherm te komen of via een nieuwe clone de gegevens op de telefoon kan benaderen.
Ik heb de backup wel ingesteld (dat gaat ook goed bij de originele versie), maar ik vermoed dat dat bij de clone versie niet goed gaat.

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:53

P1nGu1n

Developer

RonaldSto schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 06:33:
@Room42 bedankt voor je bericht. voor mij is het nieuw om langs deze weg hulp te vragen. DE foutmelding die ik krijg is dat er een nieuwere versie van Whatsapp moet worden geinstaleerd. omdat de verificatie code (sms) niet goed overkomt.
Op dat moment gaat hij weer naar het eerste scherm (invoer van het 06 nr). daardoor kom ik niet verder in de app. Ik blijf dus hangen bij de ‘inlog’. Ik ben dus op zoek naar een manier om voorbij het eerste scherm te komen of via een nieuwe clone de gegevens op de telefoon kan benaderen.
Ik heb de backup wel ingesteld (dat gaat ook goed bij de originele versie), maar ik vermoed dat dat bij de clone versie niet goed gaat.
Heb je al geprobeerd een nieuwe versie van WhatsApp te installeren? En dan in het specifiek, is de clone ook die nieuwere versie? Kijk dan eens of de versie van de kloon hetzelfde is als die van de niet-kloon (die wel werkt).

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• RonaldSto
@developer de versie wijkt af alleen zou ik niet weten hoe ik de clone versie kan vernieuwen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:56

br00ky

Moderator Harde Waren
@RonaldSto, wat dit in een subforum over opslagtechnologie weet ik niet... Schopje naar Android smartphones.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee