Beste GoT'ers
Ik doe mijn verhaal het liefst even onder member tags:
Ik doe mijn verhaal het liefst even onder member tags:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Bedankt voor de tip! Ik zal me meer verdiepen in wat developer/tester zijn precies inhoudt. Welke bedrijven moet ik aan denken als je hebt over 'grote consultancy toko's'? Dan zal ik eens contact opnemen om mogelijkheden te bespreken.SmurfLink schreef op maandag 17 september 2018 @ 21:44:
Er zijn aardig wat detacheerders die als grens rond de 30 noemen, dus daar val je nog onder. Dan zou je daar een traineeship kunnen proberen. Ik heb zelf een Scheikundeachtergrond maar ben nu als developer aan de slag. Er zijn zat tools waarvoor je niet hardcore hoeft te programmeren, dus sluit het developer of tester vak niet uit. Ga eens in gesprek met wat inhouse recruiters bij de grote consultancy toko's. Die zitten altijd te springen om mensen.
Blijf ver uit de buurt van externe recruiters, daar zit zoveel troep tussen dat het de moeite niet is.
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Denk aan Capgemini/Sogeti, Atos, Deloitte, PwC, Ernst & Young, KPMG en zo zijn er nog veel meer. Bieden allemaal een interne opleiding tot Developer, tester, business analist, etc. de in-house recruiters zullen kijken wat er op basis van je CV mogelijk is en waar je het beste op je plek zal zitten, dus het kan geen kwaad een belletje te plegen.Lixis schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:13:
[...]
Bedankt voor de tip! Ik zal me meer verdiepen in wat developer/tester zijn precies inhoudt. Welke bedrijven moet ik aan denken als je hebt over 'grote consultancy toko's'? Dan zal ik eens contact opnemen om mogelijkheden te bespreken.
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
[Voor 4% gewijzigd door djidee op 18-09-2018 13:40]
"Mekker, blaat"
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Mocht je nog vragen hebben, ik werk zelf bij Cap en er is hier in PFSL ook een topic van/voor Capgemini medewerkers.Lixis schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:35:
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik lees vooral hoopvolle berichten. Fijn om te lezen dat het mogelijk moet zijn om over te stappen zonder eerst een meerjarige opleiding te hoeven doen (lees: langdurig zonder inkomen te zitten).
Naar aanleiding van jullie reacties heb ik een eerste oriënterende mail gestuurd naar de recruitment afdeling van Capgemini. Ik heb een kennis die daar werkt en daar erg positief over is. Hopelijk leidt dat tot een gesprek en zo niet, dan ga ik nog meer lijntjes uitzetten.
Los van wat ik hierboven zeg over verschillende rollen en groot vs klein kantoor: niet mailen maar bellen. Komt zo veel beter over en je kunt meteen een fatsoenlijk gesprek aan gaan.Lixis schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 11:35:
Naar aanleiding van jullie reacties heb ik een eerste oriënterende mail gestuurd naar de recruitment afdeling van Capgemini. Ik heb een kennis die daar werkt en daar erg positief over is. Hopelijk leidt dat tot een gesprek en zo niet, dan ga ik nog meer lijntjes uitzetten.
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Eens, of op de koffie. Werkt nog beter dan via de telefoon (is mijn beeld).Sanderrr schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:43:
[...]
Los van wat ik hierboven zeg over verschillende rollen en groot vs klein kantoor: niet mailen maar bellen. Komt zo veel beter over en je kunt meteen een fatsoenlijk gesprek aan gaan.
"Mekker, blaat"
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details