Toon posts:

65 inch 4K V zonder tuners en smart

Pagina: 1
Acties:

• simo211
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-07-2022
Ik ben ben op zoek naar een groot tv van 65 inch zonder smart tv functionaliteit of tuners

Mijn ziggo ontvanger heeft tuner functionaliteit

Eigenlijk ben ik op zoek naar een vergelijkbaar tv als humax pure vision 4k maar deze is niet 65 inch en ook niet meer te koop

Ik heb gekeken naar normale tv monitor maar deze zijn echt duur

Lg 65 inch is goede optie maar ik heb al die opties niet nodig

pricewatch: LG OLED65C8PLA Zwart

Vizio Home Theater is eigenlijk wat ik zoek maar deze zijn alleen in VS te koop

Heeft iemand voorstellen. Ik heb geen zin om veel geld te betalen voor tuners en smart tv functionaliteit dat ik niet nodig heb

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Ik denk dat je heden ten dage meer betaald om het niet te hebben...

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:12
Ik sluit me aan bij @418O2. Het is inmiddels zulk gemeengoed dat vrijwel elke tv deze functionaliteit heeft. Je bent niet verplicht het te gebruiken ;)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:11

Umbrah

The Incredible MapMan

Yup, eens met Catch22. Persoonlijk vond ik CI+ erg fijn want die gekke decoder was dan niet nodig, maar je betaald inderdaad meer om het niet te hebben. Ik heb een LG55C7, en zelfs als HDMI-doorgever is hij goed, en de interne tuner is érg geweldig. Scheelt weer een energieslurper. Ik gebruik de Netflix & Youtube app wel maar mochten die ooit dodo gaan dan kan ik mezelf troosten dat de TV érg snel tussen HDMI inputs wisselt.

• 418O2
Ik heb ook een c7 en die tuner is inderdaad goed. Prik er een USB stick of harde schijf in en je kan opnemen. Interactie tv zit er ook gewoon in. Heb zelfs het idee dat het beter werkt dan zo'n los ding.

• simo211
C7 komt in de buurt en is ook goedkoper. Bedankt

Maar ik heb echt geen tuner nodig. Ik gebruik vuplus4k als receiver. Beste box ooit

Is er misschien een 4k monitor voor rond de 1000 euro?

• 418O2
simo211 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:24:

Maar ik heb echt geen tuner nodig. Ik gebruik vuplus4k als receiver. Beste box ooit

Monitoren boven de 40" op 16:9 zijn er weinig.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:42
simo211 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:24:

Wat is het probleem, je bent toch niet verplicht de ingebouwde tuner te gebruiken?! Gebruik ik ook niet, als tuner gebruik ik mijn Humax 5200c, veel handig om 2 programma's tegelijkertijd op te kunnen nemen.
Een gelijkwaardige monitor zal je trouwens niet gauw vinden, de Oledtechniek is voorlopig onverslaanbaar qua beeldkwaliteit. Wellicht een professionele monitor, maar die zal een veelvoud van een C7 kosten...

AMD Phenom II x4 840, Lenovo G50-70, Samsung Tab A7, Huawei P20pro, Huawei FreeBuds Pro 2, Pentax K3, Denon AVC-X6500H, LG 65E9 en LG 55E6, Volvo XC40 Recharge Single Motor MY23 19"

• simo211
Het probleem is dat ik veel geld ga betalen voor iets wat ik niet nodig heb. 2100 euro is belachelijk veel

Ik was benieuwd of er iets goed koper is

Zoals.

Vizio Home Theater (is er een leverancier voor Nederland?)

humax pure vision 4k Is perfect maar helaas niet meer leverbaar

4k monitor: Waarom zijn al grote 4k monitoren van 65 inch zo duur. Is er niet een goedkope te vinden voor alleen huisgebruik en niet 24/7 aan hoeft te zijn?

2100 is echt belachelijk veel geld voor wat ik wil en ik vroeg me af of er iets vergelijkbaar voor de helft van de prijs

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:30

InFamous

excommunicado

Er zijn anders zat televiesies in 4K 65” voor onder de €1000. Dan krijg je echter wel een LCD in plaats van OLED.

Je betaald waarschijnlijk meer voor het type paneel dan alle gimmicks die erop zitten als smart tv etc.

Formerly known as Ragdoll

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je gaat juist veel betalen als je het perse niet wilt. Massaproductie en optimalisatie maakt een toestel veel en ook echt veel goedkoper dan dat Electronica die je niet wilt doet.

Dus laat je expliciete wens los, koop gewoon het beste scherm voor de prijs en negeer alle functionaliteit die je niet wilt.

Anders maak je het alleen maar nodeloos ingewikkeld en duur.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:58

Nickname does not reflect reality

• simo211
Ok bedankt allemaal.
Ik denk dat ik c7 ga kopen zodra deze onder de 2000 komt :)

Oled is toch echt wat ik wil

• Brad Pitt
Dat was in de start post wellicht handig geweest om te vermelden.

Je noemt namelijk zonder uitzondering LCD alternatieven zoals Vizio, Humax, monitors.

Ach ja.

• simo211
Brad Pitt schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:49:
[...]

Dat was in de start post wellicht handig geweest om te vermelden.

Je noemt namelijk zonder uitzondering LCD alternatieven zoals Vizio, Humax, monitors.

Ach ja.
Je hebt helemaal gelijk. Ik was maar aan het focussen op tv zonder tuner en smart functionaliteit. Als ik toch met tuner ga kopen dan maar voor OLED gaan :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:43

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, TB > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-06 16:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Lees ook eens in dit topic: [Zero Tolerance]\[Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2
Je kunt (of kon :D) de 65c7 volgens mij vrij eenvoudig op de kop tikken voor <€2k?. Anders mailtje/belletje doen naar een paar aanbieders die veel genoemd worden uit dat topic.

Je zult er niet onderuit komen te betalen voor functies die je niet gebruikt. Er worden volgens mij helemaal geen "stupid" OLED's verkocht.
Overigens kost de hardware voor deze functionaliteit amper geld, een SOC kost iets van €15. En vaak stoppen fabrikanten zulke goedkope erin dat eea alsnog niet vooruit te branden is :D.

[Voor 8% gewijzigd door Tortelli op 18-09-2018 09:20]

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:42
Waarom de C7? Bij Smits Arnhem de LG 65B7 voor €1888. Sterker nog, er staat bij "vraag naar de Smits prijs". Dus wellicht rond €1800 klaar! 😎
Overigens is de SOC welke LG gebruikt heel prima vooruit te branden...
https://www.smitsarnhem.nl/65b7

[Voor 6% gewijzigd door Vulcan750 op 18-09-2018 14:06]

AMD Phenom II x4 840, Lenovo G50-70, Samsung Tab A7, Huawei P20pro, Huawei FreeBuds Pro 2, Pentax K3, Denon AVC-X6500H, LG 65E9 en LG 55E6, Volvo XC40 Recharge Single Motor MY23 19"

• simo211
Ik ga deze bestellen

https://www.audiomixonline.be/oled65e7v.html

2100 voor een E7. Met ingebouwde soundbar

Ik ben blij met jullie advies. Ik heb een goed gevoel over nu.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:28

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Binnenkort komt Nvidia met die BFGD's. Dat zijn de displays zonder tuner, en tevens de TV's die volgens mij het walhalla zijn van mensen die zonder enige smart TV software willen leven.

Minpunt: de prijs gaat behoorlijk ver boven die van normale TV's liggen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat is het voordeel dan precies?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Brad Pitt

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee